چند تکنیک برای رسیدن به صفحه اول گوگل

اگر دوست دارید با چند تکنیک ساده به صفحه اول گوگل برسید حتما مطلب چند تکنیک برای رسیدن به صفحه اول گوگل را مطالعه کنید. صفحه اول گوگل تلاش می…

  • نوشته شده توسط : رضا رجب پور
  • دسته بندی :آموزش سئو
  • بازدید: 1790
چند تکنیک برای رسیدن به صفحه اول گوگل
Rate this blog

این را هم در نظر داشته باشید که ۷۵% درصد کاربران فقط صفحه اول را مشاهده می کنند. یعنی فرقی ندارد که شما صفحه دوم باشید یا صفحه دهم پس تمرکز خودتان را باید بزارید روی صفحه اول پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید چون تکنیک های جالبی است که شما به صفحه اول گوگل برسید.

 صفحه اول گوگل

چطوری می شود به صفحه اول گوگل رسید؟

سایتی که تازه طراحی شده چطوری می شود به صفحه اول برسد؟ این یک واقعیت است . نمی شود سایتی که تازه دو ماه هست که راه اندازی شده صفحه اول گوگل باشد. طراحی سایت یک کلمه بسیار سنگین هست که هر روز به رقبا اضافه می شود پس نمی شود در مدت کم با کلمه سنگین مثلا : انتخاب رشته ، یا پروفیل صفحه اول گوگل بود باید سایت کار کند تا دامنه قدرت لازم را بگیرد تا بتواند با رقبا تازه رقابت کند مگر اینکه از راههای سئو کلاه سیاه استفاده شود. که الگوریتم های گوگل خیلی سریع روش های کلاه سیاه را شناسایی میکند و استفاده از این روش ها خطرناک است.

نمی توانید گوگل را با روش های سیاه دور بزنید پس بهترین کار این است که رو در پیش بگیرید با صبر و حوصله البته چند راه حل داریم که می شود زودتر به صفحه اول برسید:

  • از رقبا خودتان بیشتر فعالیت کنید:

این فعالیت شامل همه چیز می شود از بک لینک گرفته تا نوشتن محتوا که نوشتن محتوا مهمترین هست چون شما می توانید با نوشتن محتوا از رقبا خودتان جلو بزنید ولی این را در نظر داشته باشید محتوا با کیفیت محتوایی که شامل : عکس باشد ، محتوا کپی نباشد ، محتوایی که حداقل ۲۰۰۰  کلمه داشته باشد، این می شود یک مطلب خوب اگر رقیب شما مثلا در هفته ۱ دونه مطلب میزاره شما باید برای رسیدن به رقیب خود حداقل هفته ای ۳ تا مقاله رو بزارید، چون باید index هایی شما هم بالا رود هر چه صفحات شما بالاتر برود سایت شما از دید گوگل سایتی معتبرتر شناخته می شود.

کلمات کلیدی دنباله دار

  • دنبال کلمات آسان تر باشید یا کلمات چند کلمه ای

می توانید از این ترفند استفاده کنید کاری که ما در ساین وب در اوایل انجام دادیم به جای اینکه روی کلمه طراحی سایت تمرکز کنیم آمدیم روی کلمات دیگری مانند: طراحی سایت جوملا، طراحی سایت تهران، طراحی سایت php کار کردیم با این کار هم شما زودتر در صفحه اول گوگل دیده می شوید .

هم اینکه می توانید کسب در آمد خودتان را با کلمات کلیدی دنباله دار بالاتر ببرید ، تا وقتی با صبر و حوصله با کلمه کلیدی سخت تر در صفحه اول گوگل دیده شوید این یک راه حل بود که ما در ساین وب و برای مشتری های خودمان استفاده کردیم و جواب گرفتیم شما هم می توانید از این راه حل استفاده کنید البته این نکته را هم در نظر بگیرید که باید کلمات کلیدی مرتبط و خوبی پیدا کنید که هم بتوانید کسب در آمد کنید.

هم اینکه این کلمه کلیدی زیاد رقابتی نباشد چون رقبا شما هم دارند از این ترفند استفاده می کنند تا با کلمات کلیدی اصلی خود با صبر و تلاش بیشتر بتوانید در صفحه اول گوگل دیده شوید.

با این کار هم می توانید ترافیک سایت خودتان را بالاتر ببرید هم اینکه بازدید کننده های بیشتری داشته باشید شما مثلا: جارو برقی سامسونگ کلمه اصلی شما هست درسته اگر بتوانید با کلمه کلیدی جارو برقی پارس خزر صفحه اول باشید اول اینکه مشتری داخل سایت شما می آید این خوب هست.

حالا شما باید با طراحی خوب سایت خودتان اول همه چیز را در دسترس مشتری قرار بدهید یعنی مشتری فقط جارو برقی های پارس خزر شما را مشاهده نکند نباید زیاد شلوغ کنید صفحه رو برای کاربر چون کاربر گیج می شود در اینجا شما باید از محصولات مرتبط استفاده کنید.

و جایی در سمت راست به نام فیلتر یا برندهای دیگر جارو برقی این کار بستگی به خلاقیت و ایده دادن طراح سایت شما دارد یا خلاقیت خودتان مثل اینکه شما مشتری را داخل مغازه خودتان بردید ولی چیزی از شما نمی خرد اینجا باید با فن بیان و دکور شیک مشتری را راضی کنید تا از شما کالایی را بخرد آیا می دانید سایت آمازون یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی در جهان ۵۷ درصد فروش خودش را به خاطر استفاده از کلمات چند کلمه ای دارد پس این کار را جدی بگیرید.

 استفاده از تبلیغ گوگل Adwords

  • استفاده از تبلیغ گوگل Adwords

کار سیستم تبلیغ گوگل به این شکل هست که شما باید برای هر کلیکی یک پولی  را به گوگل پرداخت کنید ولی شما در صفحه اول و لینک اول دیده می شوید البته این را باید در نظر بگیرید که اگر کلمه کلیدی شما سخت تر باشد باید پول بیشتری پرداخت کنید اینکه اول شما باید یک حساب کاربری ایجاد کنید حساب خودتان را شارژ کنید بعد با توجه به آنالیز هایی که می کنید بتوانید یک کلمه کلیدی خوبی پیدا کنید تا از Adwords گوگل استفاده کنید البته این را هم در نظر بگیرید شما رقبا زیادی دارید که چشم دیدن شما را در صفحه اول ندارند ، شاید رباتی ساختند تا بر روی سایت شما کلیک کند تا حساب شما خیلی زود خالی شود تا شما در صفحه اول گوگل نباشید، یا کسی را استخدام کند اینقدر روی سایت شما کلیک کند تا حساب کاربری شما خالی بشود دنیای رقابت هست و کاریش نمیشه کرد.

مطالعه کنید : فاکتورهای سئو سایت در سال ۲۰۲۲ – نسخه کامل

نتیجه گیری این مطلب

اول این را در نظر بگیرید این کار را باید با مشورت از کسی که سئو سایت را به خوبی بلد هست و تجربه بالایی دارد در این زمینه و می تواند شما را به خوبی راهنمایی کند تا بتوانید با کلمات کلیدی چند کلمه ای بتوانید هم کسب در آمد بیشتری داشته باشید هم اینکه ترافیک سایت خودتان را بالا تر ببرید.

دوم اینکه سایت خودتان هست هر چه تلاش بیشتر کنید می توانید کسب در آمد بیشتری داشته باشید اگر کسی دارد سئو سایت شما را انجام می دهد سئو کار از کار شما تخصصی ندارد پس بهتر شما در گردآوری مطالب کمکش کنید اینکار هم باعث می شود مطالب شما کپی نباشد هم اینکه مطالب شما زودتر رتبه می گیرد چون تکراری نیست

مقالات مرتبط

پیشنهاد می کنیم این مطالب هم مطالعه کنید

اصول طراحی ui سایت با نمونه های واقعی

ما در این مقاله می خواهیم شما را با چند تکنیک رابط کاربری که می توانید از آن برای جذاب…

پیش نیازهای گوگل ادز

پیش نیازهای گوگل ادز که باید بدانیم

اگر شما هم در حوزه وبسمتری فعال باشید، حتما با کلمه گوگل ادز برخورد کردید و می‌دانید که خدمات گوگل…

ساخت فرم سایت با html

اگر شما هم دوست دارید با اجزای مختلف یک فرم آشنا بشوید حتما این مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید…

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی