سفارش انواع تولید محتوا

  • بازدید: 392
سفارش انواع تولید محتوا
Rate this service

امروزه تولید محتوا به یکی از بخش های جدایی ناپذیر و اصیل وب و اینترنت تبدیل شده است.

البته تولید و ارائه محتوا تنها مختص به وب سایت نمی باشد  و شما برای هر چیزی که اقدام به تولید و ارائه محتوا نمایید به نحوی تولید محتوا محسوب می‌شود.

تفاوتی ندارد که یک بروشور باشد، کاتالوگ، عکس برای اینستاگرام، عبارتی برای توییتر؛ تمام این موارد به نوعی تولید و انتشار محتوا به شمار می آیند.

برای اینکه بتوان خدمات تولید محتوا را به بهترین شکل ممکن طبق نیازهای کاربران و وب سایت انجام داد باید با انواع این خدمات  آشنا شوید و اطلاعات کافی در این رابطه را کسب کنید.

تولید محتوا چیست؟

تولید محتوا در واقع ارائه اطلاعات برای یک محصول و یا خدمات خاص از طریق انتشار آن بر روی بستر وب است. این محتوا می‌تواند باعث بالا رفتن دانش و اطلاعات افراد در خصوص یک خبر، یک محصول و یا یک خدمات خاص شود. امروزه از محتوا برای رشد رتبه سایت و بهبود رتبه آن در جستجوی گوگل استفاده می‌شود.

انواع تولید محتوا

سفارش انواع تولید محتوا

در نظر گرفتن انواع محتوا، به شما کمک می کند تا همیشه مطابق نیاز کاربر پیش بروید و جزء اولین انتخاب‌های او باشید. روش‌هایی که برای تولید محتوای سایتتان انتخاب می‌کنید، به صورت مستقیم روی میزان بازدید از سایت تاثیر می‌گذارند.

۱-تولید محتوا برای رپورتاژ

تولید محتوا برای رپورتاژ از اهمیت بالایی برخوردار می باشد؛ به این دلیل که رپورتاژها می توانند بازدید و بازدهی وب سایت شما را تا حدود بسیار زیادی افزایش دهند و به همین موجب باید در تولید و انتشار محتوا در رپورتاژ توجه ویژه ای کرد.

این محتواها خارج از وب سایت شما و در وب سایت های دیگر قرار می گیرند و باید به گونه ای باشند که وب سایت و خدمات ارائه شونده توسط شما را به بهترین شکل ممکن معرفی کنند و کاربران با کلیک بر روی عبارت مورد نظر به وب سایت شما مراجعه کنند.

در این جا است که اهمیت تولید محتوا برای رپورتاژ مشخص می شود. تبدیل کاربران به مشتریان موقت یا دائمی!

این کار تنها از یک تولید محتوا مناسب و با استراتژی بر می آید.

۲-کپی رایتینگ

تابه‌حال شده خواندن یک متن یا دیدن پیامی تبلیغاتی میخکوب‌تان کند و تا مدتی درگیر آن شوید؟

آیا از خود پرسیده‌اید چه چیزی توانسته است توجه شما را تا این اندازه به خود جلب کند؟

کپی رایتینگ در واقع یکی از زیرشاخه های محتوا نویسی می باشد که با حساسیت و توجه بسیار بیشتری انجام می شود.

دلیل این اهمیت و حساسیت این است که یک کپی رایتر باید در ۲۰ یا ۳۰ کلمه یا حتی کمتر به بهترین شکل تبلیغ محصول یا خدمات ارائه شونده را به بهترین شکل ممکن انجام هد.

احتمالا شما عبارت کپی رایتینگ شرکت اپل «متفاوت فکر کن» را شنیده باشید. این عبارت در مقدار بسیار زیادی توانست مشتریان را برای خرید محصولات این شرکت جلب کند و کسانی که از این شرکت خریداری می کردند، احساس می کردند که بخشی از نسلی شده اند که به متفاوت اندیشیدن و متفاوت زیستن باور دارند.

این متن تاثیرگذار می‌تواند مخاطب و مشتری را تا مدت‌ها با خود همسو و هم‌مسیر نگه دارد.

مهم نیست متن نوشته‌شده برای تبلیغ یک محصول باشد و یا حاوی پیامی برای گروهی ویژه از مخاطبان؛ مهم‌ترین نکته، تأثیرگذاری و ماندگاری پیامی است که منتقل می‌شود.

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که کپی رایتر کیست؟

کپی رایتر، فردی است که با بهره‌گیری از مهارت نویسندگی و تلفیق آن با علم فروش و بازاریابی اقدام به نوشتن متون تبلیغاتی می‌کند.

این نوشته‌ها می‌توانند در جاهای مختلفی مانند تبلیغات تلویزیونی، بروشور، بیلبورد، پوسترهای تبلیغاتی در مجلات و روزنامه‌ها منتشر شوند.

یک کپی رایتر اینترنتی نیز می‌تواند به عنوان نویسنده در وب‌سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی به ارائه بهتر محتوا و تبلیغات هر رسانه کمک کنید. همچین کپی‌رایترها می‌توانند تاثیرگذاری کمپین‌های تبلیغات اینترنتی را به شکل محسوسی افزایش بدهند.

۳-تولید محتوا وب سایت

سفارش انواع تولید محتوا

یکی از مهم ترین انواع تولید محتوا، مرتبط به وب سایت می باشد.

محتوا نویسان می توانند برای وب سایت در بخش های مختلف محتوا تولید کنند. وب سایت طراحی شده دارای بخش های مختلفی مانند وبلاگ، محصولات، صفحات لندینگ (صفحات فرود) و سایر بخش ها می باشد که نیاز به تولید محتوا دارند.

جهت انجام طراحی سایت میتوانید از این بخش وارد شوید.

محتوا این بخش ها باید به گونه ای باشند که کاربران را به استفاده مناسب تر از وب سایت راهنمایی کنند و محصولات و خدمات ارائه شونده را به بهترین شکل در اختیار کاربران قرار دهند.

تولید محتوا وب سایت مهم ترین نوع تولید محتوا می باشد که شما باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید زیرا وب سایت شما نشان دهنده میزان اعتبار و معتبر بودن شما است و کاربران با مراجعه به وب سایت شما متوجه میزان فعالیت و مناسب بودن خدمات یا محصولات شما می شوند.

شما در بخش بلاگ می توانید خدمات یا محصولات خود را پروموت کنید و مقاله هایی را در این بخش قرار دهید که کاربران با خواندن آن ها مشتاق دیدن سایر مقاله ها شوند.

۴-تولید محتوا اینستاگرام

با توجه به افزایش فعالیت های تولید محتوا در اینستاگرام (متنی-تصویری-ویدیویی) اهمیت این مسئله نیز افزایش یافته است.

امروزه بیشتر کسب و کارها و افرادی که دارای وب سایت می باشند از اینستاگرام نیز برای پیشرفت و رشد کسب و کار خود استفاده می کنند.

تولید محتوا برای اینستاگرام بازدهی نسبتا مناسبی داشته است و افراد زیادی مایل به سوشال مدیا یا خدمات تولید محتوا در اینستاگرام هستند.

سفارش تولید محتوا با رعایت اصول سئو

سفارش انواع تولید محتوا

همواره یکی از نکاتی که در تولید محتوا اهمیت ویژه ای داشته است، رعایت اصول سئو در این خدمات می باشد.

تولید محتوا باید به گونه ا باشند که با پارامترها و اصول سئو مطابقت داشته باشند و هر دو در جهت رشد و پیشرفت وب سایت انجام شوند.

اصول سئو برای تولید محتوا اصول ساده‌ایست که با رعایت همین اصول ساده می‌توانید از بسیاری از رقبای خود پیشی بگیرید.

محتوا یکی از قوی‌ترین نشانه‌های رتبه‌بندی گوگل است. با این‌ حال، بسیاری از بازاریابان در تولید محتوای مناسب مشکل دارند. باید بدانید دوره‌ی روزهایی که می‌توانستید با نگارش و انتشار یک پُستِ وبلاگ ۳۰۰کلمه‌ای، رتبه کسب کنید، مدت‌هاست سپری شده است. برای کسب رتبه در SERP (صفحة نتایج موتور جستجو) به محتوایی عالی نیاز دارید. با هر محتوایی که منتشر می‌کنید، باید بتوانید به یک پرسش ساده پاسخ دهید: «چرا این محتوا را منتشر می‌کنید ؟» . اینکه محتوایتان هدف داشته باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.

شرکت ساین وب تولید محتوا وب سایت و … شما را با رعایت اصول و پارامترهای سئو انجام می دهد به گونه ای که هیچ گونه مشکلی در سئو محور بون وب سایت شما ایجاد نمی کند.

برای استفاده از خدمات تولید محتوا شرکت ساین وب تنها کافی است که به وب سایت شرکت ساین وب مراجعه کنید و با مراجعه به بخش دیجیتال مارکتینگ> تولید محتوا از بهترین خدمات تولید محتوا استفاده کنید.

هزینه تولید محتوا چه قدر است؟

یکی از مهم ترین سوالاتی که همواره برای افرادی که قصد استفاده از خدمات تولید محتوا را دارند این است که هزینه تولید محتوا چه قدر است؟

هزینه تولید محتوا بر اساس نوع کسب و کار شما و میزان محتوا درخواستی محاسبه و تعیین می گردد.

البته باید به این نکته اشاره کرد که هزینه تولید محتوا مانند سایر خدمات دیجیتال مارکتینگ از قیمت های بالایی برخوردار نمی باشد و شما می توانید با پرداخت هزینه های کمتر از این خدمات به بهترین شکل ممکن استفاده کنید.

اگر شما دارای یک وب سایت می باشید و قصد دارید محتوا وب سایت خود را تکمیل کنید و محتواهایی به وب سایت خود اضافه کنید، همین الان بهترین زمان ممکن است.

نکات لازم که قبل از تولید محتوا باید بدانید

سفارش انواع تولید محتوا

شاید فکر کنید که تولید محتوا یک فعالیت ساده و آسان است اما باید گفت که تولید محتوا نیز از نکات و موارد مهم برخوردار می باشد و شما می توانید با توجه به این نکات محتوای بهتری تولید کنید.

تولید محتوا مراحل و مقدماتی دارد که باید رعایت شوند در غیر این صورت محتوای تولیدشده مفید نخواهد بود.

۱-شناخت مخاطبان و کاربران

در مرحله اول باید بدانید برای چه کسانی می‌‌‌خواهید محتوا تولید کنید. با شناسایی نیازها و خواسته‌‌‌های آن‌‌‌ها راحت‌‌‌تر می توانید ارتباط برقرار کنید.

۲-شناسایی کلمات کلیدی

کاربران براساس نوع تفکر و بینشی که دارند، از کلماتی خاصی در جستجوهای خود استفاده می‌‌‌کنند. مسلما بینش و تفکر اشخاص با یکدیگر متفاوت است.

اگر می‌‌‌خواهید یک محتوای خوب و ارزشمند داشته باشید باید نوع کلماتی که آن‌‌‌ها استفاده می‌‌‌کنند را شناسایی کنید. به این موارد، کلمات کلیدی گفته می شود.

نکته دیگری که باید در نظر داشته باشد تعداد  کلمه های کلیدی (keyword) موجود در متن است. در صورتی که بیش از حد از آن‌‌‌ها استفاده کنید، از سوی الگوریتم‌‌‌های گوگل جریمه می‌‌‌شوید.

تعداد کلمات کلیدی که در مقالات خود استفاده می‌‌‌کنید باید ۳ الی ۴ درصد مجموع کلمات مقاله شما باشد.

۳-تحقیق در مورد روش‌‌‌های تولید محتوا و رقبا

لازم است با روش‌‌‌ها و تکنیک‌‌‌های تولید محتوا آشنا شوید. شناخت این روش‌‌‌ها به شما کمک می‌‌‌کند که سرعت انجام کار خود را بالاتر ببرید. شناخت رقبا نیز به شما کمک می‌‌‌کند تا بتوانید مسیرهای بهتری را برای رسیدن به هدف خود انتخاب کنید.

۴-خلق ایده ها و روش های جدید

همواره ایده های جدید مورد استقبال کاربران قرار می گیرد و کاربران از ایده های جدید حمایت می کنند.

شما می توانید با ارائه یک ایده جدید نظر مخاطبان خود را جلب کنید.

ویژگی های تولید محتوا در ساین وب

سفارش انواع تولید محتوا

تولید محتوا در شرکت ساین وب به گونه ای می باشد که شما با استفاده از این خدمات می توانید متوجه فرق خدمات تولید محتوا در این شرکت و سایر شرکت ها شوید.

خدمات تولید محتوا و هزینه تولید محتوا در شرکت ساین وب به گونه ای می باشد که تمامی افراد به استفاده از این خدمات علاقمند می شوند و با این شرکت در ارتباط هستند.

شما می توانید با پرداخت هزینه مناسبی از این خدمات در شرکت ساین وب استفاده کنید.

۱-پیروی از ایده های جدید

همواره پیروی از ایده های جدید در تمام فعالیت ها و خدمات شرکت ساین وب از جمله خدمات دیجیتال مارکتینگ مشاهده می شود.

نیروهای این شرکت همواره به دنبال استفاده از ایده ها و روش های جدیدی می باشند تا بتوانند مخاطبان و کاربران زیادی را به خود جذب کنند.

تولید محتوا نیز در این شرکت به گونه ای انجام می شود که افراد درخواست دهنده محتوا برای وب سایت خود با رضایت ۱۰۰ درصدی همراه شوند.

۲-استفاده از کلمه کلیدی های مناسب

استفاده از کلمه کلیدی در جای مناسب و تعداد تکرار مناسب یکی از مواردی است که شرکت ساین وب در تولید محتوا توجه ویژه ای به آن داشته است.

چگالی استفاده از کلمه کلیدی در متون یکی از نکاتی است که محتوا نویسان حرفه ای با آن آشنایی کامل را دارند.

کلمه های کلیدی در نظر گرفته شده باید به گونه ای در متن به کار گرفته شوند که بیشترین بازدهی و بازدید را داشته باشند و همین طور از سوی گوگل نیز جریمه نشوید.

۳-انتخاب عنوان های مناسب برای متون

قطعا داشتن یک عنوان مناسب برای متن می تواند کاربران و کسانی که متن مورد نظر را مشاهده می کنند جذب کننده باشد.

قطعا شما نیر با این مسئله روبرو شده اید؛ با خواندن یک عنوان مناسب ممکن است که کاربران به خواندن و مشاهده ادامه مقاله یا … علاقمند شوند و حتی ممکن است که کاربر به مشتری تبدیل شود.

اهمیت انتخاب عنوان مناسب برای متون در شرکت ساین وب جزو اولویت ها می باشد و همواره توجه ویژه ای به این نکته شده است.

۴-از مطالب کپی شده استفاده نمی شود!

استفاده از مطالب کپی از معایب بسیار زیادی برخوردار می باشد که قطعا شما با چند نوع از این معایب آگاه هستید.

از مهم ترین معایب مطالب کپی شده می توان به اهمیت کم گوگل به این مطالب و جریمه های این موتور جست و جو اشاره کرد.

همواره مطالب های کپی از بازخورد بسیار کمی برخوردار هستند و حتی کاربران نیز مشتاق به خواندن این مطالب کپی شده نمی باشند.

شما باید متنی را تولید کنید که برای کاربران تازگی و جذابیت داشته باشد تا به خواندن آن علاقمند و مشتاق شوند.

جدیدترین نمونه کارها

پیشنهاد می کنیم جدیدترین نمونه کارهای ما رو مشاهده کنید

پرسش و پاسخ 3

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • parsa

    سلام تولید محتوای اینستاگرام شامل استوری و پست هستش ؟

    • رضا رجب پور

      سلام بله ، تولید محتوا شامل استوری و پست می شود

  • امیرعلی بهادر بیگی

    سلام خسته نباشید نمونه کارهای تولید محتوای اینستاگرامی انجام شده توسط تیم تونو میشه در سایت قرار بدید

مشاوره رایگان تلفنی