آیا در مورد رقص گوگل یا Google dance اطلاعات دارید؟

مطلب رقص گوگل یا google dance را پیشنهاد می کنیم حتما مطالعه کنید چون اطلاعات خوبی در مورد رقص گوگل در این مقاله نوشته شده است

  • نوشته شده توسط : رضا رجب پور
  • دسته بندی :آموزش سئو
  • بازدید: 1893
آیا در مورد رقص گوگل یا Google dance اطلاعات دارید؟
Rate this blog

اصلا رقص گوگل چه کاری انجام می دهد و چه تاثیری در سئو ما دارد ؟

رقص گوگل می تواند رتبه یک سایت را تا صفحه های دو رقمی ببرد و یک سایت جدید را جایگزین کند یا برعکس رتبه یک سایت جدید را دو رقمی کند و رتبه ی سایت قدیمی را به صفحه های بالاتر بیاورد.

شما جای گوگل بودید چیکار می کردید؟ هر روز به تعداد سایت ها دارد اضافه می شود و مثل قدیم نیست که فقط مشتری یک انجام دهد و تمام نه دیگر اینجوری نیست مشتری می خواهد از سایت خود کسب در آمد کند خوب چه راهی بهتر از موتور جستجو گوگل.  بهترین راه و ارزان ترین راه برای تبلیغات مفید خوب با این تعداد از سایت با این همه روشهای کلاه سیاه و روشهای کلاه سفید که همه دارند تلاش می کنند که خودشان را به صفحه اول یا حتی لینک یک برسانند .

گوگل باید چه معیاری داشته باشد تا هم کاربران راضی باشند هم صاحب سایت اگر قرار باشد در یک کلمه کلیدی سایت هایی که صفحه اول هستند هیچ وقت تغییر نکنند چه فایده ای دارد واقعا آن کسی که تازه کار را شروع کرده است آیا نمی تواند به صفحه اول برسد اگر اینجوری باشد چه کاری هست که سایت طراحی کند و سایت خودت را بروز نگه داری اما دوست عزیز گوگل فکر همه جا را کرده است پس اصلا نا امید نباشید.

رقص گوگل

رقص گوگل یا google dance چی هست؟

رقص گوگل را نمی توان واقعا جزو الگوریتم های گوگل مانند:الگوریتم مرغ مگس خوار،پاندا یا حتی پنگوئن بیاوریم چیزی بگم معلوم نیست چی هست ولی خیلی ساده بخواهیم بگیم کار رقص گوگل این هست که رتبه سایت ها را بالا و پایین کند البته در کلمات رقابتی مانند طراحی سایت  اگر دیده باشید به نظر مهم این هست که شما اطلاعات داشته باشید که رقص گوگل چه کاری انجام می دهد و بتوانید از این الگوریتم یا بخشی از موتور جستجو بتوانید نهایت استفاده را در سئو سایت خود ببرید.

Google dance

رقص گوگل چه طوری عمل می کند؟

وقتی شما یک مطلب جدیدی را در سایت خودتان انتشار می دهید گوگل پیش خودش می گوید بزار این مطلب را بیارم صفحه اول خوب شما آمدید صفحه اول حالا باید رفتار کاربران را نسبت به مطلب شما و آن مطلب قدیمی را گوگل مورد بررسی قرار بدهد یا مطلب جدید شما توانسته رضایت کاربران را جلب کند منظور از رضایت کاربران مدت زمانی که کاربر در صفحه شما هست .

آیا مطلب شما اینقدر ارزش دارد که کاربران آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند یا فقط مطلبی هست که نوشته شده برای اینکه صفحات شما زیاد شود یا حتی وقتی کاربری وارد صفحه شما شد به قسمت های دیگر سایت شما هم سر می زند یا مطلب را اینقدر بد نوشته اید و کم محتوا و بی کیفیت هست که کاربر خیلی راحت صفحه شما می بندد یا کاربر همین مطلب را در سایت دیگری که خیلی زیاد شده است خوانده است یعنی کپی برداری کردید.

آیا کاربر برای مطالعه مطلب شما وقت می گذارد ؟ اصلا جای دوری نریم طراحی سایت شما فونت ها و رنگ ها باعث جذب کاربر می شود ؟ اگر همه این مسائل را رعایت کرده باشید رقص گوگل خیلی راحت شما را جایگزین می کند با آن سایت قدیمی ولی اگر نتوانید نیاز کاربرهای گوگل را تامین کنید گوگل رتبه شما را برمی گرداند به همان رتبه قبل پس بهتر هست اگر می خواهید مطلبی تولید کنید همه نکات را رعایت کنید.

چکار کنیم که رقص گوگل به  سایت ما تاثیر منفی نگذارد

رقص گوگل سئو

سئو یعنی رقابت برای رسیدن به صفحه اول چون گنج آنجا هست فرق صفحه سوم و صفحه بیست گوگل هیچ چیزی نیست چون کاربر صفحه سوم را نگاه نمی کند نهایت که کاربر بخواهد صبر و حوصله داشته باشد این هست که تا نیمه های صفحه دوم برود پس همه دوست دارند صفحه اول باشند رقابت نسبت به قبل خیلی سخت شده است

گوگل خیلی هوشمند شده است فقط کافی هست بفهمد که شما دارید حرکت های غیر اصولی می زنید خیلی راحت رتبه شما را پایین می آورد قبلا سئو خیلی راحت بود فقط کافی بود در آن مطلبی که می خواهید درج کنید اسم کلمه کلیدی داخل تیتر بود و می توانستید اسم آن کلمه کلیدی را در متن آن نوشته بیاورید گوگل خیلی راحت به شما رتبه بالا می داد ولی گذشت اون زمان…

برای اینکه دچار رقص گوگل نشوید باید سایت خودتان و آن صفحه را بروز نگه دارید تا آن مطلب جدید جایگزین شما نشود یا اگر شد خیلی راحت گوگل شما را دوباره جایگزین کند چون شما بودید که اول در مورد آن مطلب نوشته اید بعد دیگر سایت ها آمدند و با کمی اصلاح آن مطلب را دوباره بازنویسی کردند پس گوگل به مشتری های قدیمی خودش خیلی اهمیت میده پس باید بتوانید با روز نگه داشتن آن مطلب رتبه خودتان را حفظ کنید.

رقص گوگل سئو

چه وب سایت هایی با رقص گوگل بیشتر سر و کار دارند

  • وب سایت هایی که تازه کار خود را شروع کردند خیلی بیشتر دچار رقص گوگل می شوند چون گوگل می خواهد آنها را تست کند توسط کاربران که آیا لیاقت دارند که در صفحه اول باشند؟
  • سایت هایی که یکدفعه کلی لینک به وجود می آورند
  • سایت هایی که با سرعت زیاد مثلا روزی یک مقاله دارند کار می کنند
  • وب سایت هایی که تازه کار خود را شروع کرده اند و خیلی سریع از لحاظ همه چی آپدیت هستند

رقص گوگل آیا می تواند مفید باشد؟

بله اگر شما بتوانید اشکال های سایت خودتان را رفع کنید خیلی راحت می توانید در صفحات اول گوگل باشید ولی این را در نظر بگیرید اصلا روشهای کلاه سیاه را استفاده نکنید

همیشه این را در نظر بگیرید اگر می خواهید مطلبی را در سایت خود انتشار دهید فقط فقط هدفتان کاربر باشد پس سعی کنید عکسهای با کیفیت خود استفاده کنید سعی کنید اگر می توانید یک ویدئو مربوط به نوشته خودتان بگذارید که خیلی تاثیر زیادی دارد

پس تلاش خودتان را بکنید نگید صفحه اول گوگل نمیشه رسید وقتی سایت شما دچار رقص گوگل شد که این دوره بین ۱۰ تا ۱۵ روز یا کمتر یا بیشتر از فرصت استفاده کنید و با گذاشتن مطالب خوب و جذاب خودتان را جایگزین یک سایت قدیمی کنید google dance مثل این حرف که شانس یکبار در خونه آدم را میزنه پس اگر از این فرصت استفاده نکنید پشیمان می شوید.

مطالعه کنید : سئو محلی یا الگوریتم کبوتر گوگل چیست؟

چند تکنیک ساده برای رتبه بالاتر گرفتن در رقص گوگل

محتوا جذاب تولید کنید محتوایی که خودتان وقتی آن را مطالعه می کنید لذت ببرید

تیترهایی جذاب و ترغیب کننده بنویسید

بخش متا سایت خودتان یا همان توضیح کوتاه را دست کم نگیرید سعی اینجا هم نظر کاربر را یک جوری جلب کنید که روی سایت شما کلیک کند

امیدواریم از این مطلب هم نهایت استفاده را برده باشید

مقالات مرتبط

پیشنهاد می کنیم این مطالب هم مطالعه کنید

فریم ورک AMP گوگل چیست؟

فریم ورک AMP چیست؟

فریم ورک amp گوگل چیست؟ چگونه می شود سایت خود را با فریم ورک amp طراحی کرد؟ این مقاله را…

Cloudflare چیست؟ آموزش قدم به قدم فعال سازی رایگان کلودفلر

Cloudflare چیست؟ آموزش قدم به قدم فعال سازی رایگان کلودفلر

امنیت و بهینه سازی سایت، دو تا اصلی‌ترین فاکتورهای رتبه بندی گوگل هستند و همین دو مورد باعث می‌شود تا…

طراحی سایت با قالب آماده یا اختصاصی؟ مسئله این است!

طراحی سایت با قالب آماده یا اختصاصی؟ مسئله این است!

طراحی سایت با قالب آماده یا اختصاصی؟ مشکل شما این است که نمی دانید کدام یک را برای طراحی سایت…

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی