- ۱ – شبکه اجتماعی هدف خود را تعیین کنید
- ۲ – محتوا خوب برای شبکه اجتماعی
- ۳ – محتوا فقط نباید نوشته باشد
- ۴ – مخاطب شبکه اجتماعی را آنالیز کنید
- ۵ – آیا مبلغی که هزینه کردیده اید برگشته هست؟
- ۶- اینفلوئنسر مارکتینگ را در شبکه اجتماعی خود استفاده کرده اید؟
- ۷ – محتوا شبکه اجتماعی خودتان را بهینه کنید
- ۸ – استوری اینستاگرام را دست کم نگیرید
- ۹ – شبکه اجتماعی خود را با نام کسب و کار خود راه اندازی کنید
- ۱۰ – اخبار بروز باشید
بازایابی یکی دیگر از روش هایی هست که شما می توانید با کمی تلاش خیلی راحت برای کسب و کار و حتی کمک بسیار زیادی به رشد سئو سایت خود استفاده کنید .
امروزه شبکه های اجتماعی نقش زیادی می توانند داشته باشند در رشد و کسب و کار چون شما می توانید هزاران نفر در این شبکه های اجتماعی در ارتباط باشید .
ما در این مطلب می خواهیم به شما چند نکته یاد بدهیم تا بتوانید محصولات و خدمات خود را به افرادی که در شبکه های اجتماعی هستند معرفی کنید پس تا آخر این مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید از شبکه های اجتماعی به خوبی استفاده کنید
۱ – شبکه اجتماعی هدف خود را تعیین کنید
شما شاید چندین شبکه اجتماعی داشته باشید ولی آیا وقت این را دارید در همه این شبکه ها پرقدرت باشید اگر وقت دارید و کسی برای شما اینکار را انجام می دهد هیچی
شاید شما در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنید که بازدهی ندارد برای شما ولی در یک شبکه اجتماعی خیلی خوب مقدار بازدهی دارید پس بهتر هست در آن شبکه اجتماعی که بازدهی ندارد فعالیت کمتر کنید یا اینکه اصلا فعالیت نکنید .
۲ – محتوا خوب برای شبکه اجتماعی
بله در شبکه اجتماعی هم مثل سئو سایت محتوا مهم است شما به عنوان یک دندان پزشک اگر نکاتی که بلد هستید به مخاطب خود یاد بدهید اول اینکه کسانی که شبکه اجتماعی شما را دنبال می کنند بیشتر می شوند هم اینکه می توانید تبلیغات کار خود هم انجام دهید پس سعی کنید محتوا خوب و جذاب و بروز را هیچ وقت فراموش نکنید . کم مطلب بگذارید ولی مطلبی که انتشار می دهید مطلبی مفید و دسته اول باشد .
۳ – محتوا فقط نباید نوشته باشد
این را فراموش نکنید محتوا نباید همیشه متن باشد چون کاربر حوصله خواندن متون زیاد را ندارد ولی اگر یک Gif یا یک ویدئو جذاب از کسب و کار بگذارید خیلی راحت می توانید مخاطب خود را بیشتر کنید چون مخاطبان با ویدئو خیلی راحت تر ارتباط بر قرار می کنند.
۴ – مخاطب شبکه اجتماعی را آنالیز کنید
شما باید مخاطبان خودتان را تجزیه تحلیل کنید مخاطبان شما چه ویژگی دارند:
- رده سنی مخاطبان شما به چه شکلی می باشد؟
- تحصیلات مخاطبان شما چه جوری هست؟
- مخاطبان شما مرد هستند یا خانم ؟
- مخاطبان شما از کدام منطقه هستند ؟
۵ – آیا مبلغی که هزینه کردیده اید برگشته هست؟
اگر برای شبکه اجتماعی خود هزینه کردید، بررسی کنید آیا آن شبکه اجتماعی توانسته است سرمایه شما را برگرداند ؟
۶- اینفلوئنسر مارکتینگ را در شبکه اجتماعی خود استفاده کرده اید؟
اینفلوئنسر مارکتینگ یکی از روشهایی هست که شما می توانید خیلی راحت با اشخاص معروف کسب و کار خود را رونق دهید
مطالعه کنید : اینفلوئنسر مارکتینگ در کسب و کار چه نقشی دارد؟
۷ – محتوا شبکه اجتماعی خودتان را بهینه کنید
اگر در شبکه های اجتماعی فعالیت دارید از تگ های مربوط به کسب و کار خودتان استفاده کنید ولی سعی کنید زیاد از تگ استفاده نکنید چون تگ کردن در شبکه های اجتماعی خیلی مهم است
۸ – استوری اینستاگرام را دست کم نگیرید
اینستاگرام یکی از دیگر از شبکه های اجتماعی هست که مبتنی بر رسانه هست تا محتوا اینستاگرام در سال گذشته خیلی پیشرفت کرده است که یکی از این امکانات استوری بود آیا می دانید استوری های اینستاگرام در سال گذشته ۳۰۰ میلیون در روز بوده است بله تعجب کردید منم اولش تعجب کردم ولی الان دارند از استوری های اینستاگرام محصولات و یا خدمات خودشان را معرفی می کنند .
پس همین الان یک استوری جذاب در مورد کسب و کار خود بسازید و انتشار دهید اگر استوری شما جذاب باشد می توانید مخاطب زیادی را جذاب شبکه اجتماعی خود کنید
۹ – شبکه اجتماعی خود را با نام کسب و کار خود راه اندازی کنید
سعی کنید اگر می خواهید در شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشید اول اینکه به نام کسب و کار شما باشد مثل ما در طراحی سایت ساین وب که در تمام شبکه های اجتماعی به این نام است سعی در این شبکه اجتماعی بیشتر از کسب و کار محتوا انتشار دهید تا عکسهای شخصی .
۱۰ – اخبار بروز باشید
در شبکه اجتماعی خود اخبار بروز انتشار دهید مثل شهادت ائمه ولادت ها و ایام مناسبتی مثلا تبریک عید تبریک شب یلدا یا اگر حادثه ای و اتفاق خوبی رخ دهد این اتفاق را در صفحه مجازی خود انتشار دهید تا مخاطبان بدانند که شبکه اجتماعی شما بروز هستند
پرسش و پاسخ 0
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه