تاثیر Answer Box گوگل بر سئو سایت

تاثیر Answer Box گوگل بر سئو سایت را حتما مطالعه کنید چون می توانید به راحتی رتبه سایت خودتان را خیلی راحت بالا ببرید

  • نوشته شده توسط : رضا رجب پور
  • دسته بندی :آموزش سئو
  • بازدید: 1908
تاثیر Answer Box گوگل بر سئو سایت
Rate this blog

داریم به جایی می رسیم که در حوزه سئو و طراحی سایت رقابت سختی وجود دارد همه دوست دارند با کلمه کلیدی دلخواه خودشان صفحه اول گوگل باشند حتی در بعضی اوقات کسی ۶ تا سایت زده این واقعا هست .

تعجب نکنید رقابت خیلی شدیدی وجود دارد چون همه می دانند بهترین راه تبلیغ و ارزان ترین راه برای کسب در آمد بیشتر تبلیغات از راه اینترنت هست چون دیگر همه الان گوشی به دست هستند و اینترنت در همه جا هست پس هر کسی دنبال خدماتی خاص یا محصولی را بخواهد از داخل اینترنت جستجو می کند پس رقابت خیلی سخت هست .

گوگل هر روز دارد الگوریتم های خودش را عوض می کند تا جلو کسانی که از سئو کلاه سیاه می گیرد را بگیرد .

 سئو سایت Answer Box

گوگل هر روز دارد آپشن های جدیدی به سیستم جستجو خود اضافه می کند که کاربران راحت باشند سیستم جستجو گوگل طوری طراحی شده است و دارد می شود که شما هر کلمه یا حتی جمله ای را بنویسید خیلی راحت به هدف خود می رسید .

برای همین هست که همه گوگل را انتخاب می کنند برای جستجو چون بهترین جستجو را به شما می دهد گوگل در سال ۲۰۱۶ Answer Box را به آپشن های جستجو خود اضافه کرد

  • Answer Box گوگل چیست؟
  • Answer Box کمکی به سئو سایت ما می کند
  • چگونه می توانیم سایت خودمان در Answer Box گوگل قرار دهیم

قرار دهیم پس تا آخر این مطلب ما رو همراهی کنید

Answer Box گوگل در سئو سایت

اول یک چیزی را بگم در ایران واقعا کیفیت های مقاله اصناف مختلف فقط فقط کپی برداری از یکدیگر است در حوزه طراحی سایت و سئو سایت خیر اینطوری نیست چون هر کسی مطلب را می نویسد از دانش و تجربه خود استفاده می کند .

ما که در مطلب نوشتن برای سایت خودمان این هدف را استفاده می کنیم ولی در اصناف مختلف سئو کار دارد برایشان محتوا تولید می کند یک کسی که در کار آهن آلات است خیلی راحت می تواند با استفاده از تجربیات و دانش خود مطلبی بنویسید که واقعا در گوگل رتبه خوبی بدست آورد ولی اینکار را نمی کند حالا زیاد وارد حاشیه نشیم .

شما هم حتما وقتی کلمه را در انگلیسی جستجو کرده اید متوجه شدید که گوگل سایتی به بالاترین رتبه آورده و حسابی به قول خودمان تحویل گرفته چون کیفیت آن مطلب آنقدر خوب بوده است که گوگل تشخیص داده است که این مطلب واقعا مطلب خیلی خوبی است از سایر سایت ها .

چون چند نکته را در مطلب خود استفاده کرده است بله شما اگر بتوانید مطلب خوبی را در حوزه کاری خود انتشار دهید حتی می توانید رتبه بالاتری از رقیب خود که نفر اول هست کسب کنید این یعنی ترافیک سایت شما بسیار بالا می رود و همین طور ctr سایت شما حالا چطور باید مطلبی را بنوسیم که در Answer Box گوگل قرار گیرد .

ترافیک سایت Answer Box

Answer Box گوگل چه کمکی به سایت ما می کند؟

Answer Box گوگل اول اینکه شما از رتبه یک بالاتر می روید و اگر بتوانید همچین کاری را برای وبسایت خود انجام دهید واقعا می توانید ترافیک سایت خودتان خیلی خیلی افزایش دهید چون اگر با یک کلمه کلیدی می توانید ترافیک سایت خود را به راحتی افزایش دهید .

چگونه می توانیم در Answer Box گوگل قرار بگیریم

خوب رسیدم به جای شیرین ماجرا بارها و بارها گفتیم مطلب پادشاه سئو هست خودتان را بزارید جای کاربر سایت،  کاربر سایت دنبال چه سوال هایی هست شما می توانید با کمی آنالیز و وقت گذاشتن این سوال ها را پیدا کنید و به راحتی در Answer Box گوگل قرار بگیرید .

پس اول شما باید مطلبی را انتشار دهید که نیاز کاربران را برطرف کند و از سایر سایت های رقبا کپی نکنید . سعی کنید مطلب سایت شما فقط نوشته نباشد از تصاویر جذاب ، جدول ها ، اینفوگرافی های مرتبط ، بولت کردن نوشته های سایت چند مثال را برای شما می زنیم :

مطالعه کنید :  چگونه تولید محتوا خوب برای وبسایت خود انجام دهیم ؟

 نمونه تصویری  Answer Box

نمونه تصویری Answer Box

نمونه Answer Box با نوشته و متن

نمونه تصویری با نوشته و متن

نمونه Answer Box جدولی

نمونه Answer Box جدولی

نمونه Answer Box بولتی

شما می توانید از Answer Box استفاده کنید تا خیلی راحت بتوانید با کمی آنالیز و تمرکز رتبه سایت خودتان را بالا ببرید Answer Box بیشتر بر روی سوالات می چرخد یعنی اگر شما بدانید کاربر دنبال چه چیزی می گردد می توانید خیلی راحت Answer Box خود را در سیستم جستجو گوگل پیاده سازی کنید . برای سئو سایت باید صبر داشته باشید و تحمل تا بتوانید از این راه به در آمد های خوبی برسید.

مقالات مرتبط

پیشنهاد می کنیم این مطالب هم مطالعه کنید

جریمه شدن طراحی سایت که نسخه موبایل ندارند

جریمه شدن سایتی که نسخه موبایلی ندارد

آیا طراحی سایت موبایل خود را طبق استاندارهای گوگل انجام داده اید؟ این مطلب را در مورد این مطلب حتما…

نکاتی در مورد انتخاب هاست خوب برای کار طراحی سایت

نکاتی در مورد انتخاب هاست خوب برای سایت

در انتخاب یک هاست خوب برای کار طراحی سایت با چه نکاتی باید توجه کرد تا آخر این مقاله را…

چند نکته که باید در سئو سایت خودتان چک کنید

چند نکته که باید در سئو سایت خودتان چک کنید

چند نکته که باید در سئو سایت خودتان چک کنید را حتما مطالعه کنید چون نکات جالبی را ذکر کرده…

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی