وردپرس چقدر در دنیای انسان ها نقش داشته است ؟

امروز می خواهیم در این مطلب به شما بگیم که وردپرس چه نقشی در دنیای اینترنت و طراحی سایت داشته هست پس پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید

  • نوشته شده توسط : رضا رجب پور
  • دسته بندی :وردپرس
  • بازدید: 1565
وردپرس چقدر در دنیای انسان ها نقش داشته است ؟
Rate this blog

وردپرس یک نام آشنا هست در دنیای طراحی سایت یک سیستم مدیریت محتوا قدرتمند از بوجود آمدن وردپرس سالها گذشته است طراحی سایت با وردپرس به نظر من در دنیای طراحی سایت واقعا بی رقیب شده و توانسته است از رقیب خود جوملا خیلی پیشی بگیرد.

مقایسه جوملا و وردپرس

ما خودمان تا همین یکسال پیش داشتیم از جوملا استفاده می کردیم ولی وقتی یکبار از وردپرس استفاده کردیم واقعا عاشقش شدیم چون واقعا هم برای کاربران که می خواهند مدیریت سایت را بر عهده بگیرند راحت تر هست هم برای ما که طراح سایت هستیم وردپرس به نظر من یک سیستم  مدیریت محتوا واقعا فوق العاده هست . حالا ما می خواهیم در این مقاله بگیم وردپرس چه نقشی در دنیای طراحی سایت دارد .

کسب و کارهای اینترنتی زیاد شده است

شما شاید یادتان نیاد ولی یک زمانی بود که هر شرکت طراح سایتی برای خودش یک سیستم مدیریت محتوا داشت و اگر می خواست برای شما یک سایت ساده طراحی کند خیلی پول می گرفت و بیشتر افراد جامعه نمی توانستند این پول را پرداخت کنند پس شرکت های کمی بودند که سایت داشتند .

یک زمانی سایت داشتن فقط به خاطر کلاس کاری بود که طرف پشت کارتش یا کاتالوگ خودش آدرس سایت شرکت خودش را می نوشت ولی الان یک سایت برای خیلی از افراد جامعه می تواند باعث شود که شما خیلی راحت کسب و کار خود را رونق دهید و بتوانید خیلی زودتر از کسی که زیاد در دنیای اینترنت فعالیت نمی کند پیشی بگیرید.

سئو وردپرس

البته این بد هست ولی دیگه چاره ای نیست الان خیلی از افراد شغل طراحی سایت شغل دوم آنها شده است به چه دلیلی طرف می رود یکم در مورد طراحی سایت وردپرس مطالعه می کند و کار کردن با وردپرس هم واقعا آسان هست یک وردپرس نصب می کنی و چند تا پلاگین نصب می کنی و یک قالب آماده خود این شد سایت شما بدون داشتن هیچ دانش برنامه نویسی خوب برای همین بازار کار طراحی سایت واقعا خراب شده است.

رقابت در اینترنت زیاد نبود

وردپرس واقعا سئو خوبی دارد شما فقط کافی است چند تا پلاگین نصب کنی چند تا هم مطلب بزاری می توانید در بعضی از کلمات کلیدی رتبه خوبی داشته باشید و در سایت هایی که از پایه برنامه نویسی می شوند واقعا اینجوری نیست شما باید کد نویسی بلد باشید تا بتوانید بعضی از استانداردهای سئو را رعایت کنید مثل خود جوملا واقعا باید کدنویسی بلد باشید تا بتوانید سئو جوملا را انجام دهید.

قبل از وردپرس گفتم شرکت های کمی بودن که سایت داشتند و شما بدون رقیب در کلمه کلیدی مرتبط با کسب و کار خودتان صفحه اول بودید ولی از وقتی که سئو سایت بیشتر شناخته شده است و تعداد وبسایت ها هم در حال بیشتر شدن است میتوان گفت سایت های زیادی رقیب شما شدند شاید طرف یک دفتر کوچولو داشته باشد و شما یک کارخانه بزرگ ولی به لطف وردپرس در دنیای اینترنت از شما پیشی گرفته اند و به راحتی شما را جا گذاشته اند.

وردپرس باعث شده است سطح اطلاعات مردم بالاتر برود

شاید شما هم وقتی این سرتیتر را مطالعه کردید کمی تعجب کردید بله الان خیلی از سایت های آموزشی در هر رشته ای به طور رایگان مطالب آموزشی فوق العاده ای در اختیار کاربران قرار می دهند .

اگر وردپرس نبود کسی می آمد هزینه سنگینی کند فقط به خاطر اینکه علم مردم بالا برود شما فقط مثلا کافی هست کلمه اندو را در اینترنت جستجو کنید خیلی راحت می توانید از سایت هایی که در مورد این رشته هستند را خیلی راحت پیدا کنید و از آنها استفاده کنید شما می توانید قبل از اینکه به دندانپزشکی بروید خیلی راحت با واژه اندو آشنا شوید حتما شما وقتی در مورد اندو تحقیق کردید متوجه شدید که اندو همان عصب کشی هست پس وردپرس واقعا توانسته است کمک زیادی به دنیای اینترنت بکند.

وردپرس باعث راحتی مردم شده است

طراحی سایت فروشگاهی وردپرس

بله وردپرس واقعا زندگی را آسان را کرده خیلی از فروشگاه های اینترنتی با وردپرس طراحی شده است فروشگاه هایی که شاید کوچک باشند و به خاطر اینکه اول کارشان هست هزینه کمی انجام دادند .

ولی بالاخره کار خود را آغاز کردند با وردپرس تا وقتی بتوانند از سایت وردپرسی خودشان در آمدی کسب کنند و بعد به سراغ برنامه نویسی فروشگاه اینترنتی از پایه بروند که هزینه زیادتری دارد نسبت به وردپرس ولی بالاخره اولش با وردپرس شروع کردند .

شما فقط کافی هست چند تا کلیک بزنید تا کالای مورد نظر شما را در جلو در خانه خودتان تحویل بگیرید بدون اینکه زحمتی بکشید یا در ترافیک باشید خیلی راحت کالای مورد نظر خودتان را از یک فروشگاه اینترنتی که با وردپرس طراحی شده است تحویل گرفتید.

وردپرس باعث بوجود آمدن کسب و کار شده است

وردپرس با ساده بودن و کار آمد بودن و راحت یاد گرفتن توسط کاربران باعث شده است خیلی از افراد جامعه به شغل طراحی سایت و سئو  مشغول شوند وردپرس باعث شده است کسب و کارهای زیادی ایجاد شود ، شاید وردپرس دانش برنامه نویسی زیاد نخواهد برای یک طراحی سایت شرکتی ولی اگر حرفه ای باشید باید برنامه نویسی را یاد بگیرید.

برنامه نویسی وردپرس

اگر کسی رشته اصلی خودش مرتبط با برنامه نویسی باشد یا علاقه داشته باشد به برنامه نویسی و گرافیک سایت موفق خواهد بود به قول معروف میگن آدمی که عاشق کارش هست می تواند بیشتر موفق باشد ولی اگر شغل طراح سایت یا سئو  کار را فقط برای بحث مادی آن و پولی آن در نظر گرفته اید به نظر ما در ساین وب نمی توانید موفق باشید و بعد از چند فقط این کار را ول می کنید وقتی یک مشکل اساسی در سایت طراحی شده توسط شما بوجود آید که نتوانید آن را حل کنید و مشتری از دست شما ناراضی شود

یا همین بحث سئو شاید الان توانسته اید با یک سایت وردپرسی در کلمات نسبتا آسان با چند تا کار آسان رتبه خوبی برای مشتری خود ایجاد کنید ولی چند وقت دیگر که آن کلمه هم رقیب زیاد پیدا کرد واقعا به مشکل بر می خورید یا باید دانش خود را زیادتر کنید یا اینکه این کار را رها کنید.

مقالات مرتبط

پیشنهاد می کنیم این مطالب هم مطالعه کنید

طراحی سایت با HTML5 و تاثیر آن بر سئو سایت

طراحی سایت با HTML5 و تاثیر آن بر سئو سایت

در مطلب می خواهیم در مورد طراحی سایت با html 5 صحبت کنیم که چه تاثیری می تواند بر روی…

طراحی سایت خود را با گوگل سازگار کرده اید؟

سایت خود را با گوگل سازگار کرده اید؟

طراحی سایت خود را با گوگل سازگار کرده اید؟ آیا این کار برای سایت خود انجام داده اید ؟تا رتبه…

چند نکته برای کسانی که می خواهند تازه کار سئو را شروع کنند.

چند نکته برای کسانی که می خواهند تازه کار سئو را شروع کنند.

اگر می خواهید به عنوان یک سئو کار کار خود را شروع کنید و نکاتی را که برای سئو مهم…

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی