الگوریتم رنک برین چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

تا به حال اسم رنک برین را شنیده اید؟این مطلب را حتما مطالعه کنید چون در مورد رنک برین هست رنک برین چه تاثیری می تواند در سئو سایت شما…

  • نوشته شده توسط : رضا رجب پور
  • دسته بندی :آموزش سئو
  • بازدید: 1907
الگوریتم رنک برین چه تاثیری در سئو سایت دارد؟
Rate this blog

گوگل هر روز پیچیده تر از روز قبل می شود و دیگر نمی شود یک وبسایت داشت و در کلمه کلیدی مرتبط به خودتون صفحه اول گوگل باشید. گوگل دارد هر روز جلوی سایت هایی که دارند گوگل را دور می زنند از رده خارج می کند پس باید برای اینکه صفحه اول گوگل باشید تلاش خود را در سئو سایت بیشتر کنید چون رقبا شما هم بیکار نیستند آنها هم دارند روی سایت های خودشان کار می کنند چون همه این را درک کنند بهترین جا برای پول در آوردن صفحه اول گوگل هست.

 رنک برین چه تاثیری در سئو سایت دارد؟

گوگل هر روز دارد هوشمندتر از روز قبل می شود اگر شما قبلا جستجو می کردید من طراحی سایت چگونه یاد بگیرم؟ گوگل جواب درستی برای شما نداشت ولی الان شما جمله سوالی هم بزنید گوگل جواب شما را می دهد.

رنک برین چیست؟

رنک برین چیست؟

اگر بخواهیم به طور خلاصه بگیم که رنک برین چیست Rank Brain الگوریتمی هست که جستجوهای کاربران را راحت تر می کند مثلا شما جستجو می کنید بهترین جای گردشگری اگر یک انسان پای سیستم باشد هنگ می کند منظور از بهترین جای گردشگری گوگل اینجا با کمک الگوریتم رنک برین خود اول چک می کند شما کدام شهر هستید و فاصله شما چقدر هست گوگل شما رو فیلتر می کند و یک نتیجه خوب برای شما می آورد به همین دلیل است که کاربران همیشه در گوگل جستجو می کنند . یا مثلا شما جستجو می کنید خرک همان طور که در تصویر مشاهده می کنید خرک هم می شود جک هم وسیله ای هست برای ژیمیناستیک کاران گوگل در سال ۲۰۱۵ الگوریتم رنک برین را منتشر کرد.

چطور باید از رنک برین استفاده کنیم؟

روی کلمات کلیدی بلند کار کنید

روی کلمات کلیدی بلند کار کنید

این خیلی نکته مهمی است وقتی شما یک طراحی سایت را تازه شروع کرده اید که نمی توانید با کلماتی مثل فروش کفش که نمی توانید در همان ابتدا کار رتبه داشته باشید پس بهتر برید سراغ کلمات کلیدی طولانی مانند:

  • فروش کفش در تهران
  • فروش کفش زنانه ارزان
  • فروش کفش بچه گانه در تهران
  • فروش کفش چرم ارزان

پس در ابتدای کار فعالیت خودتان را بزارید روی کلمات کلیدی بلند کلماتی که خیلی راحت می شود رتبه کسب کرد بعد که وبسایت شما داخل گوگل برند شد می توانید بروید سراغ کلمات کلیدی کوتاه تر .

 تولید محتوا ارگانیک

 تولید محتوا ارگانیک

محتوا خوب پادشاه سئو هست این را همه سئو کاران تمام دنیا قبول دارند ولی تولید محتوا اصولی و حرفه ای

  • از سایت های دیگر کپی نکنید
  • طول کلمات شما حداقل ۱۵۰۰ کلمه در هر مطلب باشد
  • اگر می خواهید هفته ای ۳ مطلب بنویسید که اصلا ارزش ندارد آن را کنید هفته ای دو مرتبه ولی مطلبی را در سایت خود درج کنید که کاملا حرفه ای باشد
  • مطلبی را در سایت خود درج کنید که کاربران آن را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند

سایت های موفق را منبع قرار بدید

سایت هایی که در حوزه کاری خودتون در کلمات مختلف رتبه خوبی را دارند مرجع قرار بدهید نه اینکه برید مثل آنها کار کنید نه کپی کاری اصلا .

سعی کنید خلاق باشید از قالب های آماده استفاده نکنید این واقعا برای سئو سایت شما ضرر دارد مثلا اگر سایت ورزش ۳ موفق هست شما باید ایده های بهتری داشته باشید و خیلی بهتر از ورزش ۳ کار کنید چون ورزش ۳ یک سایت قدیمی هست پس باید تلاش خودتان را بیشتر کنید نکات برنامه نویسی و سئو سایت بیشتری را رعایت کنید.

 در پایان

قبلا می گفتند باید فاکتورهای گوگل را رعایت کرد تا بتوان رتبه خوبی داشت ولی امروز با کمک هوش مصنوعی کار کمی پیچیده شده است چون شما باید همه رفتارها را مورد بررسی قرار بدهید .

کاربران چه کلماتی را جستجو می کنند این کلمات در هر صنعتی فرق می کند به نظر ما دیگر کسانی می توانند در حوزه کاری خودشان صفحه اول گوگل باشند که واقعا لیاقت داشته باشند.

یک سئو کار چه تخصصی در مورد آهن دارد مجبور هست از سایت های دیگر کپی کند و با کمی تغییر در محتوا آن را بازنویسی کند و در وب سایت درج کند.

این از نظر گوگل زیاد جالب نیست ولی کسی که در حوزه آهن فعالیت دارد می تواند مطلبی را بنویسید که جدید باشد و تا به حال کسی در مورد آن مطلب  چیزی در گوگل نوشته نشده باشد یا همین طور یک دکتر دندانپزشک یا خیلی از شغل ها در آینده یک سئو کار نمی تواند محتوا سایت شما را تولید کند چون همه مطالب دیگر تکراری شده است پس از همین الان به فکر این باشید که محتوایی ارگانیک در سایت خودتان بگذارید و تاثیر آن را خیلی زود متوجه خواهید شد.

سئو یک فعالیت زمان بر است پس  گوگل افراد ناشی که سایت شما را در زمان کم می گویند در صفحه اول گوگل می آورند نخوردید

مقالات مرتبط

پیشنهاد می کنیم این مطالب هم مطالعه کنید

آموزش درست کردن منو اسکرول

آموزش درست کردن منو اسکرول

آموزش اسکرول منو در طراحی سایت امروزه ظاهر سایت و وبلاگ در حرفه ای بودن سایت حرف اول را میزند…

چگونه از حملات بروت فروس در طراحی سایت وردپرس جلوگیری کنیم؟

چگونه از حملات بروت فروس در طراحی سایت وردپرس جلوگیری کنیم؟

آیا تا به حال اسم حمله های بروت فورس در وردپرس را شنیذه اید آیا برای جلوگیری از حمله های…

معماری داخلی سایت

معماری داخلی سایت

معماری داخلی سایت یعنی چی؟ این مقاله را بخوانید تا شما رتبه مناسبی در بهینه سازی سایت داشته باشید

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی