آیا بهترین راه برای تبلیغات در اینترنت داشتن یک سایت است ؟

آیا بهترین راه برای تبلیغات در اینترنت داشتن یک سایت است ؟ جواب این سوال را می توانید در این مطلب پیدا کنید و استفاده کنید

  • نوشته شده توسط : رضا رجب پور
  • دسته بندی :کسب و کار
  • بازدید: 1817
آیا بهترین راه برای تبلیغات در اینترنت داشتن یک سایت است ؟
Rate this blog

امروز همه دارند به سمت اینترنت می روند جایی که همه آدمها فهمیده اند که بهترین جایی که می شود در آمد خود را  افزایش داد همین فضای مجازی هست و داشتن یک وبسایت.

ولی تبلیغات در اینترنت روشهای مختلفی دارد شما هم می توانید یک کانال تلگرام داشته باشید یا در شبکه های اجتماعی فعالیت زیادی داشته باشید ما میخواهیم در این مطلب بررسی کنیم که آیا طراحی سایت بهترین روش تبلیغات در اینترنت هست ؟

داشتن سایت بهترین نوع بازاریابی اینترنتی هست ؟

طراحی سایت بهترین نوع بازاریابی اینترنتی

شما با طراحی سایت می توانید خیلی راحت اولین قدم را برای بازاریابی اینترنتی بردارید ولی این وب سایت باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

  • سایت شما باید پویا باشد که بتواند کاربر را به خود جذب کند.
  • سایت شما باید سرعت خوبی داشته باشد تا کاربران را خسته نکند.
  •  سایت شما باید خاص باشد تا در ذهن مخاطب باقی بماند.

حالا شما طراحی وبسایت خود را انجام دادید حالا یک سوال ؟ یک سایت خالی که بروز نشود اصلا نمی تواند به شما کمک کند تا بتوانید کسب و کار خودتان را رونق دهید این منطقی است چون اگر می خواست اینجوری باشد هر کسی که یک سایت می زد و کسب و کار خود را رونق می داد اگر شما طراحی سایت خود را انجام داده اید تازه پله اول را رد کردید.

 یک سایت باید سئو خوبی داشته باشد

سئو سایت خوب

خوب حالا که شما طراحی سایت خود را انجام دادید باید بروید به سوی اینکه در گوگل بتوانید رتبه خوبی داشته باشید .این کار اصول دارد شما باید اول اصول سئو سایت را بدانید یا از کسی که این خدمات را ارائه می دهد مشاوره بگیرید یادتان باشد این کار یا همین سئو زمان بر است پس توقع نداشته باشید در عرض یک ماه با کلمه کلیدی مرتبط با خودتان صفحه اول گوگل باشید باید مطالب خوب و بروزی در سایت خود بزارید تا بتوانید کاربران را به سایت خود جذب کنید.

سئو سایت باید ارگانیک باشد یعنی اینکه سعی نداشته باشید گوگل را دور بزنید باید نباید از سئو کلاه سیاه استفاده کنید باید سئو شما کلاه سفید باشد تکنیک های زیادی هست شما می توانید سئو سایت خودتان را بالا ببرید ولی نباید از تکنیک های کلاه سیاه استفاده کنید گوگل هر روز دارد الگوریتم های خودش را آپدیت می کند.

آیا شبکه های اجتماعی تاثیر دارد

آیا شبکه های اجتماعی تاثیر دارد

بله شبکه های اجتماعی هم خیلی خوب است ولی به تنهایی نمی تواند کمکی کنند سایت شما و شبکه اجتماعی شما مانند پلی هستند میان هم که از شبکه اجتماعی می توانید به سایت برسید و از سایت و لینک هایی که در سایت هست به شبکه اجتماعی رسید بعدش هم باید اصول کار کردن در شبکه های اجتماعی را بلد باشید

نباید فقط روی یک شبکه اجتماعی تمرکز کنید

سعی کنید تمرکز خودتان را بزارید روی چند تا شبکه اجتماعی نه اینکه در همه شبکه های اجتماعی عضو باشید و هیچ فعالیتی انجام ندهید.

سعی کنید در شبکه اجتماعی خودتان مطالب بروز و جامعی بزارید که کاربران آن را در به اشتراک بگذارند چون همین باعث می شود که شبکه اجتماعی شما بیشتر شناخته شود

امیدواریم از این مطلب هم نهایت استفاده را برده باشید یادتان باشد در بازاریابی اینترنتی خودتان از این تکنیک های استفاده کنید

مقالات مرتبط

پیشنهاد می کنیم این مطالب هم مطالعه کنید

آموزش ویدیویی کار کردن با ابزار Keyword Planner

آموزش ویدیویی کار کردن با ابزار Keyword Planner

در این آموزش شما می توانید با آموزش ویدویی کار کردن با ابزار Keyword Planner که به زبان فارسی آموزش…

آیا طراحی سایت تخت بهترین روش طراحی سایت هست؟

آیا طراحی سایت تخت بهترین روش طراحی هست؟

ما می خواهیم در این مطلب به این موضوع بپردازیم که آیا طراحی سایت تخت بهترین روش طراحی سایت هست…

" موفق نبودن در بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت"

موفق نبودن در بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت

در این مطلب سعی شده بررسی کنیم چرا بعضی از طراحی سایت ها موفق می شوند و بعضی دیگر نمی…

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی