ایجاد بلاگ باعث پیشرفت سئو وبسایت می شود؟

امروز می خواهیم درباره طراحی سایت صحبت کنیم که چرا باید برای سایت خود قسمت بلاگ هم قرار بدهیم پس تا آخر این مطلب را مطالعه کنید در مورد ایجاد…

  • نوشته شده توسط : رضا رجب پور
  • دسته بندی :مقالات
  • بازدید: 2199
ایجاد بلاگ باعث پیشرفت سئو وبسایت می شود؟
Rate this blog

امروزه با پیشرفت علم اگر بخواهیم برای سایت خود رتبه خوبی ایجاد کنیم و بتوانیم با کلمه کلیدی مناسبی رتبه خوبی داشته باشیم باید به فکر راه اندازی یک بلاگ باشیم.

ایجاد بلاگ در سایت

پس فرق نمی کند شما طراحی سایت شرکتی داشته باشید یا فروشگاهی یا خدماتی برای اینکه هم از لحاظ سئو سایت هم تعامل با کاربران باید برای پیشرفت کسب و کار خود اقدام به راه اندازی یک بلاگ کنید پس شما هم می خواهید کسب و کار خود را رونق دهید تا آخر این مطلب را با دقت بخوانید.

افزایش رتبه گوگل در سایت

اول اینکه شما می توانید در وبلاگ مطالبی را انتشار دهید که مردم از آن اطلاعی ندارند و این خیلی کمک می کند به افزایش رتبه گوگل سایت شما مثلا اگر شما معمار هستید سعی کنید در مورد یکی از نکات معماری ساختمان در یکی از مطالب سایت خود توضیح دهید .

اول اینکه کاربر در وب جستجو می کند و سایت شما را پیدا می کند همین یک نمره مثبت اگر بلاگ شما بروز و خوب باشد کاربر مشتری ثابت بلاگ شما می شود و دیگر برای مطالعه بلاگ شما دوباره به سایت شما می آید و این یک نمره مثبت دیگر در سئو سایت شما می توانید در وبلاگ خود در مورد مطالب در مورد سایت خود شرح دهید لینک دهید .

مثلا کسی در مانتو فروشی دارد می تواند در مورد انواع مانتو،سبک مانتو ، ترکیب رنگ مانتو و بسیاری از این قبیل مطالب در سایت خود درج کند تا هم کاربر استفاده کنند و بدانند این مانتو فروشی پس تجربه خوبی در زمینه مانتو دارد که تخصصی در مورد مانتو مطلبی را انتشار داده است.

افزایش ترافیک سایت

شما یک مطلب خیلی خوب در بلاگ خود درج کنید می دانید اگر آن مطلب نو و تازه باشد

خودتان نوشته باشید و یک مطلبی باشد که در شبکه های اجتماعی انتشار پیدا کند چقدر بازدید کننده به سایت شما از این طریق به بازدید از سایت شما می آیند و سایت شما محبوب می شود و شاید در آینده ای نزدیک حتی به شما سفارش کار بدهند؟

رابطه با کاربران سایت

رابطه با کاربران سایت

اگر دقت کرده باشید ما در طراحی سایت خود پایین هر مطلب نظرات کاربران را خواسته ایم یا اینکه کاربر به مطلب ما رای دهد و این خیلی می تواند کمک کند هم به ارتباط با کاربر هم اینکه کاربر با نظر دادن در مورد یک مطلب خیلی بهتر می تواند به سایت کمک کند تا بتوانید مطالب بهتر و خوبی انتشار دهید تا کاربران را راضی نگه دارید و همین اینکه وقتی کاربری در سایت شما نظر را درج کند می تواند یک نمره مثبت در گوگل برای شما باشد.

با نظرات و پیشنهادات خود ما رو در جهت انتشار مطالب آموزشی طراحی سایت و سئو سایت یاری کنید

منبع : طراحی سایت مهندسین ساین وب

مقالات مرتبط

پیشنهاد می کنیم این مطالب هم مطالعه کنید

اصول قواعد در طراحی سایت

اصول قواعد در طراحی سایت

اصول قواعد در طراحی سایت و طراحی وب سایت در طراحی سایت را پیشنهاد می شود حتما مطالعه کنید

چند تکنیک برای نگه داشتن کاربر در سایت

چند تکنیک برای نگه داشتن کاربر در سایت

اگر دنبال این هستید کاربران خود را در سایت خودتان نگه دارید پیشنهاد می کنیم مطلب چند تکنیک برای نگه…

چند نکته برای ساخت و طراحی سایت چند زبانه

چند نکته برای ساخت و طراحی سایت چند زبانه

طراحی سایت چند زبانه با چند نکته و اصول را داشته باشد قبل از طراحی سایت چند زبانه به این…

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی