امروز می خواهیم در مورد یکی از مهمترین نکات در سئو سایت صحبت کنیم گرفتن بک لینک های قوی می تواند رتبه سایت شما رو به سرعت بالا ببرد ولی اگر این بک لینک ها اسپم شوند بدجوری سایت شما افت می کند و این برای یک کسب و کار که تنها راه تبلیغات آن از طریق طراحی سایت هست اصلا مناسب نیست چون اگر شما داخل گوگل افت کنید دیگر نمی توانید پول در بیاورید ما هم همه برای پول بیشتر در آوردن کار می کنیم حالا ما می خواهیم در این مطلب در مورد این موضوعات صحبت کنیم :
- رپورتاژ چی هست ؟
- رپورتاژ آگهی چه تاثیری بر روی سایت ما دارد ؟
- فرق بین رپورتاژ آگهی و بک لینک
- رپورتاژ آگهی یا بک لینک کدام برای سئو مناسب تر هست
پس تا آخر این مطلب را مطالعه کنید تا بتوانید از این مطلب هم نهایت استفاده را ببرید .
رپورتاژ آگهی چیست ؟
اول شما برای اینکه بتوانید این مطلب را بهتر درک کنید باید بدانید رپورتاژ چی هست شاید در وبسایت شما مطالب خوب و زیادی باشد شما باید یکی از این مطالب را انتخاب کنید که سرتیتر مرتبط با کلمه کلیدی شما هست .
مثلا ما می خواهیم برای پروفیل یک رپورتاژ بخریم اول باید یک مطلب خیلی خوب و مفید در مورد پروفیل بنویسیم مطلبی که حتی برای کاربران عادی هم جذاب باشد اولین نکته در نوشتن مطلب این هست که هیچ وقت برای گوگل ننویسید سعی کنید مطلبی که می خواهید بنویسید را برای کاربران بنویسید این یکی از مهمترین نکات برای نوشتن یک مطلب خوب هست.
از بحث ریپورتاژ دور نشویم حالا شما باید یک سایت پیدا کنید که مرتبط با کار شما باشد یعنی در حوزه کاری شما فعالیت داشته باشد تا این رپورتاژ تاثیر بیشتری داشته باشد خوب حالا که یک سایت پیدا کردید در حوزه کاری خودتان باید پول رپورتاژ را پرداخت کنید و آن سایت برای شما این مطلب شما را برای همیشه در سایت خود می گذارد .
البته بستگی به سایت هم دارد بعضی ها برای همیشه هستن بعضی ۶ ماه تا ۱ سال بعد داخل این رپورتاژ شما می توانید چند لینک به سایت خود بدهید که مرتبط با کلمه کلیدی شما هست این کار می تواند کمک زیادی کند به سایت شما و رتبه خوبی در گوگل داشته باشید.
ریپورتاژ آگهی چه تاثیری بر روی سایت ما دارد ؟
ریپورتاژ آگهی می تواند بر روی سایت شما تاثیر خیلی زیادی بگذارد و این برای سئو سایت شما خیلی خوب می تواند باشد چون به طور مستقیمی در رتبه سایت شما تاثیر دارد و ورودهای سایت شما تاثیر دارد حالا ما می خواهیم چند دلیل ذکر کنیم که چرا رپورتاژ آگهی روی سئو سایت شما تاثیر مستقیمی دارد
-
لینک های شما همه از یک مطلب هستند
این مهمترین نکته برای گوگل هست که لینک های شما از یک صفحه وبسایت هست و گوگل می فهمد که لینک های شما عادی هستن یعنی خریدنی نیستن و این خیلی خوبه رپورتاژ مثل بک لینک نیست که شما در کنار سایت کلی لینک داشته باشید و در هزاران صفحه از سایت تکرار شود .
گوگل خیلی راحت می فهمد بله لینک شما به همراه لینک های دیگر در همه صفحه دارید تکرار می شوید خریدنی هست پس شما خیلی راحت دارید گوگل را دور می زنید پس مواظب باشید گوگل شما را دور نزند این مهمترین نکته رپورتاژ هست که نسبت به بک لینک دارد
-
لینک های شما داخل رپورتاژ همیشگی خواهد بود
یک نکته مهمتر لینک های شما همیشه در داخل آن صفحه باقی خواهند بود البته باز هم بستگی به سایتی دارد که شما رپورتاژ خریداری می کنید و این خیلی خوبه مثل بک لینک نیست که شما باید هر ماه یا سه ماه یکبار تمدید کنید و اگر حواستان نباشد و آن لینک را تمدید کنیک صاحب سایت لینک شما را بر می دارد و اینجا هست که گوگل می فهمد شما لینک خریدنی دارید و اینجا هست که گوگل به سئو سایت شما یک حال اساسی می دهد .
-
غیر از سایت اصلی شما از سایت های دیگه هم بک لینک دریافت می کنید
این واقعا خیلی خوب هست به شرطی که مطلب شما واقعا مطلب خوب و به درد بخوری باشد یک در یک سایت خبری گذاشتید خیلی راحت توسط ربات هایی که دیگر سایت ها دارند مطلب شما در سایت آنها هم اشتراک گذاشته می شود و این بسیار خوب هست به شرطی که سایتی که انتخاب می کنید واقعا معتبر باشد .
فرق بین رپورتاژ آگهی و بک لینک
حالا با توجه به این نکات که گفته شده می خواهیم به طور خلاصه فرق بین رپورتاژ آگهی و بک لینک را بگیم :
- بک لینک نیاز به تمدید دارد ولی رپورتاژ همیشگی هست
- رپورتاژ هزینه بیشتری باید پرداخت کنید نسبت به بک لینک
- در بک لینک شما از صفحات خیلی زیادی لینک دارید ولی در رپورتاژ شما فقط از یک صفحه لینک دریافت می کنید
- در بک لینک شما فقط روی یک کلمه کار می کنید ولی در رپورتاژ شما می توانید روی چندین کلمه کار کنید
رپورتاژ آگهی یا بک لینک کدام برای سئو مناسب تر هست
حالا که از همه چیز اطلاعات پیدا کردید تصمیم با شما هست بک لینک بگیرید که تاثیر زودتری در رتبه بندی سایت شما دارد یا اینکه از رپورتاژ استفاده کنید که تاثیر کمی بیشتر زمان می برد نسبت به بک لینک تصمیم با خودتان هست می توانید از دو استفاده کنید البته بستگی به بودجه ای که کنار گذاشتید هم دارد ولی گوگل الان به شدت توسط الگوریتم گوگل پنگوئن به سایت هایی که از لینک های خریدنی استفاده می کنند مبارزه می کند .
گوگل دوست دارد همه سایت ها با روند طبیعی و رقابتی سالم با هم مبارزه کنند ولی بعضی ها زیر آبی می روند دیگه و نمیشه کاریشون کرد پس بهتر هست راحل اول را پیش ببرید سئو ارگانیک نه سئو کلاه سیاه که یکدفعه همه چی بر عکس نشود سایت شما یکدفعه به خاطر استفاده از سئو کلاه سیاه به شدت مورد عنایت گوگل قرار بگیرد و رتبه خودتان را در بعضی از کلمات کلیدی از دست بدهید.
پرسش و پاسخ 0
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه