چرا طراحی سایت ها دیگر جذاب نیستند؟

چرا طراحی سایت ها دیگر جذاب نیستند؟ سایت ها همه سفید و بی روح هستند؟تا آخر این مقاله را دنبال کنید تا دانش خود را در مورد طراحی سایت بالا…

  • نوشته شده توسط : رضا رجب پور
  • دسته بندی :بهینه سازی سایت
  • بازدید: 20337
چرا طراحی سایت ها دیگر جذاب نیستند؟
Rate this blog

یادش بخیر یک زمانی داخل هر سایتی می شدی یک رنگ یک جذب کنندگی فوق العاده که آدم مجبور میشد چند ثانیه به سایت نگاه کنه و لذت کنه رنگ های فوق العاده گرافیک های جذاب و جذب کننده کجا رفتن اون سایتی هایی که وقتی آدم نگاه می کرد لذت می برد داخل همه منو ها و همه جاهای سایت می رفت هر سایتی برای خودش یک برند بود همه طراحی سایت ها مثل هم نبودند، از رنگ های مختلف پترن های مختلف استفاده شده بود.

چند عامل برای اینکه طراحی سایت ها جذابیت گذشته را ندارند هست که به این عوامل می پردازیم.

چرا طراحی سایت ها دیگر جذاب نیستند؟

طراحی سایت واکنش گرا

درست هست ما هم قبول داریم سایتی که در داخل دسکتاپ طراحی می شود خیلی جذاب کننده هست و الان بیشتر کاربران سایت را داخل موبایل و تبلت خود مشاهده می کنند و خود گوگل نیز سایت هایی را که در داخل موبایل به شکلی در می آید بیشتر رتبه می دهد ولی اگر طراح سایت ها بلد باشد با یک کد ساده می توان هم سایت جذابی برای موبایل و هم برای دسکتاپ طراحی کرد چرا پس استفاده نمی کنید همه سایت ها شدن سفید و بی روح .

قالب های آماده طراحی سایت

طراح سایت کسی هست که بتواند سایت را از پایه برای شما کد نویسی کند نه اینکه از قالب های آماده استفاده کند که داخلش به خاطر اینکه برای منتشر کننده آن قالب صرفه اقتصادی ندارد گرافیک خاصی نداره سایت شما نشان دهنده برند شما و شخصیت شماست .

اگر شما برای طراحی کارت ویزیت یا بروشور خود هزینه می کنید که یک طرح خاص و جذاب داشته باشد پس چرا برای طراحی سایت خود این هزینه را نمی کنید یک طراحی سایت یکبار طراحی می شود و سالیان سال می شود از آن طرح استفاده کرد شما کارت خود را به ۱۰۰۰ نفر می دهید ولی آیا می دانید سایت شما را چند نفر در روز مشاهده می کنند سایت شما شعبه ۲۴ ساعته تجارت شماست .

پس اگر سایتی جذاب و جذب کننده داشته باشید خیلی راحت تر می توانید بازدید کننده سایت خود را تبدیل به مشتری کنید پس هیچ وقت فراموش نکنید سایتی جذاب و پویا و با خلاقیت بالا می تواند یکی از ارکان موفقیت یک تجارت باشد

افراد نابلد و غیر متخصص در طراحی سایت

ماشالله انقدر در ایران طراحی سایت داریم که دیگه همه برای خودشان طراح سایت شده اند یادتان باشد هر کس هزینه کار خود را می گیرد اگر کسی طراحی وب سایت برای شما می کند ۳۰۰ هزار تومان به همان اندازه برای شما وقت می گذارد پس سعی کنید اگر قصد طراحی سایت دارید آن را به تیمی یا شرکتی با تجربه بسپارید .

اگر دیگر داخل خیابان روی زمین پر شده از لیبل های طراحی سایت و طراحی سایت بهینه سازی سایت و سئو سایت هم می خواهد چون سایت بدون سئو مانند کسی هست که لباس ندارد طراحی سایت خود را به کسی بدهید که خودش سایتی جذاب و پویا داشته باشد زیاد برای طراحی سایت چانه نزنید دنبال قیمت های ارزان نروید چون تجربه کردن بعضی تجربه ها برای شما گران تمام می شود.

موفق و پیروز باشید

منبع : شرکت طراحی سایت مهندسین ساین وب

مقالات مرتبط

پیشنهاد می کنیم این مطالب هم مطالعه کنید

طراحی سایت با قالب آماده یا اختصاصی؟ مسئله این است!

طراحی سایت با قالب آماده یا اختصاصی؟ مسئله این است!

طراحی سایت با قالب آماده یا اختصاصی؟ مشکل شما این است که نمی دانید کدام یک را برای طراحی سایت…

جریمه شدن طراحی سایت که نسخه موبایل ندارند

جریمه شدن سایتی که نسخه موبایلی ندارد

آیا طراحی سایت موبایل خود را طبق استاندارهای گوگل انجام داده اید؟ این مطلب را در مورد این مطلب حتما…

استفاده از تکنیک css  گرادینت در طراحی سایت

تکنیک css گرادینت در طراحی سایت

گرادینت در css3 در طراحی سایت را بخوانید چون طراحی سایت هر روز در حال پیشرفت هست و شما باید…

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی