افزونه سئو yoast, ابزاری جادویی برای بهینه سازی سایت

افزونه سئو yoast یکی از بهترین افزونه های موجود در هسته وردپرس می باشد. در نسخه رایگان آن شما به امکانات فراوانی دسترسی خواهید داشت. با ساین وب در ارتباط…

  • نوشته شده توسط : رضا رجب پور
  • دسته بندی :آموزش سئو
  • بازدید: 1527
افزونه سئو yoast, ابزاری جادویی برای بهینه سازی سایت
Rate this blog

چه یک وبلاگ شخصی دارید یا یک متخصص SEO در زمینه مدیریت وب سایت برای مشتری ، سئو yoast ابزاری قدرتمند است که می تواند به شما کمک کند سایت خود را تا حد امکان سازگار با موتور جستجو کنید.

سئو yoast را می توان بر روی هر سایت وردپرسی نصب کرد. جامع ترین افزونه وردپرس مربوط به سئو yoast است که می توانید درخواست کنید و از همه بهتر ، رایگان است! (نسخه پرمیموم نیز موجود است.) شما برای برخی از قابلیت های اضافی گزینه خرید برنامه های افزودنی سئو yoast برتر را دارید ، اما مهمترین توابع بخشی از افزونه رایگان است.

افزونه سئو yoast انجام کارهایی مانند کنترل عناوین و توضیحات متا ، تنظیم کلمات کلیدی هدفمند و پیگیری میزان استفاده از آنها ، مدیریت نقشه های سایت و موارد دیگر را برای شما آسان می کند. نسخه رایگان این افزونه بصورت رایگان در مخزن وردپرس قرار دارند و شما نیز میتوانید برای نصب کردن این افزونه ها از منوی سمت راست پیشخوان وردپرس “افزونه ها – افزودن” را انتخاب بکنید و در کادر جستجو اسم هر کدام از افزونه ها را وارد بکنید و دکمه نصب و فعالسازی را بزنید.

تیم سئو ساین وب، آماده دریافت پروژه های سئو سایت از طرف شما می باشد. با ما در ارتباط باشید.

استفاده از افزونه سئو yoast

استفاده از افزونه سئو yoast

اکنون که افزونه سئو yoast را نصب و راه اندازی کرده اید ، به منوی سمت چپ در داشبورد مدیریت سایت خود بروید و “همه پست ها” یا “همه صفحات” را انتخاب کنید تا لیستی از تمام صفحات پست های خود را ببینید. شما باید یک ستون با علامت SEO در سمت راست صفحه مشاهده کنید.

این ستون یک نقطه را نشان می دهد که سئو yoast چگونه آن صفحه را ارزیابی کرده است. سئو yoast از یک سیستم کاملاً ساده برای رتبه بندی سئو فرندلی بودن یک صفحه استفاده می کند. یک نقطه خاکستری به این معنی است که سئو yoast هیچ اطلاعاتی برای آن صفحه در دسترس ندارد ، یک نقطه سبز به معنای خوب بودن صفحه است ، یک نقطه قرمز به این معنی است که مشکلات قابل توجهی وجود دارد ، و یک نقطه زرد / نارنجی به معنی جای پیشرفت است. اگر در حال مرور همه صفحات یا پست های سایت خود و بهینه سازی آنها هستید ، این ستون می تواند بسیار مفید باشد زیرا شما می توانید صفحات / پست ها را بر اساس آن ستون مرتب کنید و تشخیص اینکه کدام صفحات نیاز به توجه دارند را آسان کنید.

افزونه سئو yoast بیشتر به دلیل نقطه های سبز ، نارنجی و قرمز مشهور است و به شما بازخورد خوبی درباره محتوای SEO می دهد. به گذشته برگردید فقط می توانید این موارد را در جعبه meta سئو yoast در زیر ویرایشگر پست خود پیدا کنید. امروزه می توانید آنها را در سمت راست ویرایشگر ، در نوار کناری سئو yoast پیدا کنید. این در صورتی است که از ویرایشگر Block WordPress استفاده می کنید.

آیا همه نقطه های یواست باید سبز باشد؟

خیر، لازم نیست هر نقطه در آنالیز سئو yoast برای رتبه بندی پست یا صفحه شما سبز باشد. به همین ترتیب ، اگر دریافتی پست شما “کاملاً سبز” هم باشد، به هیچ وجه تضمینی برای رتبه بندی آن نیست. گرچه وسوسه انگیز است که به راحتی گلوله های سبز را در هر پست یا صفحه هدف قرار دهید بدون اینکه روی جنبه های دیگر SEO خود کار کنید ، اما این بهترین استراتژی سئو نیست. تحقیقات مناسب کلمات کلیدی و ساختار سایت همیشه قبل از دریافت گلوله های سبز است.

در اینجا ، ما ۴ عنصر اساسی را که می توانید در جعبه متا سئو yoastو در نوار کناری سئو yoast پیدا کیند، را نام بردیم و وقتی برای وب سایت خود یک پست یا صفحه می نویسید ، بررسی این ۴ عنصر باید حداقل کاری باشد که شما قبل از انتشار یک پست انجام می دهید.

  • عبارت کلیدی تمرکز
  • تجزیه و تحلیل خوانایی
  • تجزیه و تحلیل سئو yoast
  • پیش نمایش Google

افزونه سئو yoastهمچنین اطمینان حاصل می کند که سایت شما دارای موارد زیر است:

  • URL های متعارف برای جلوگیری از محتوای تکراری ؛
  • یک پیاده سازی داده ساختار یافته Schema.org معتبر ؛
  • گزینه noindex یا nofollow برای هر صفحه
  • برچسب های OpenGraph برای هر صفحه یا مقاله

آموزش yoast

قصد طراحی وب سایت فروشگاهی خود را دارید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ با ما در ارتباط باشید.

علت محبوبیت افزونه سئو yoast

یکی از دلایل محبوبیت این افزونه سئو yoast کارایی بالا در عین کاربری آسان با بخش های مختلف آن است و از طرفی افزونه سئو yoastتوسط برنامه نویس های حرفه ای نوشته شده است که برخی از آنها در توسعه و تولید هسته وردپرس همکاری داشته اند.

میتوان یکی دیگر از دلایل محبوبیت این افزونه را تمرکز بسیار دقیق آن بر روی محتوا دانست که در کاربر پسند شدن آن به شما و سایت شما کمک شایانی می نماید و به راحتی در کمترین زمان برخی از ایرادات در خوانایی و از نظر بهینه بودن به شما گوشزد می نماید.

چرا باید از افزونه سئوyoast استفاده کنیم؟

چرا باید از افزونه سئوyoast استفاده کنیم؟

اگر به دنبال یک افزونه همه فن حریف برای سایت وردپرسی خود هستید بی شک افزونه سئو yoast یکی از بهترین گزینه هاست. در افزونه سئو yoastتمام ریزه کاری های مربوط به محتوا مناسب سئو رعایت شده است.

موارد موجود در نوار کناری و جعبه متا کدام است؟

مواردی مانند پیشنهادهای پیوند داخلی ، پیش نمایش های اجتماعی ، طرحواره ، محتوای سنگ بنای اصلی ، بینش ها و بخش پیشرفته در این نوار موجود است.

تجزیه و تحلیل خوانایی سئو yoast

تجزیه و تحلیل خوانایی با هدف کمک به شما در نوشتن محتوایی قابل خواندن و فهم آسان است. مهمتر از همه ، این است اگر می خواهید خوانندگان متن را بخوانند ، و آنچه را که در مورد آن می نویسید درک کنند.

همچنین اگر می خواهید آنها اقدامی انجام دهند نیز مهم است. به عنوان مثال ، اگر در حال توضیح دادن نحوه انجام یک کار خاص در پست خود هستید. ثانیا ، موتورهای جستجو عاشق کپی خواندنی هستند! به همین دلیل است که باید مدتی برای نوشتن محتوای قابل خواندن سرمایه گذاری کنید. روی محتوا تمرکز کنید.

ما در افزونه سئو yoast بسیاری از پست های خود را بر روی نحوه نوشتن محتوای خوب متمرکز می کنیم. مطمئناً سئو فنی از اهمیت بالایی برخوردار است ، اما افزونه ما از قبل به همه آن رسیدگی می کند.

آنچه برای شما باقی مانده نوشتن و ساختاردهی محتوایی است که رتبه بندی و تبدیل می کند. تجزیه و تحلیل خوانایی افزونه سئو yoast شامل چندین بررسی بر اساس ویژگی های متن است که خواندن و فهم آن آسان است:

  • طول جمله
  • طول پاراگراف
  • جملات متوالی
  • استفاده از واژه های انتقالی
  • نمره خوانایی ابزار
  • استفاده از عنوان ها و زیر عنوان ها

افزونه سئو yoastدارای زیرمنو میباشد که در ادامه توضیحاتی در مورد آن داده ایم: General می توانید به بسیاری از تنظیمات افزونه در داشبورد Yoast دسترسی پیدا کرده و آنها را تغییر دهید.

Search Appearance می توانید نحوه نمایش سایت خود را در موتورهای جستجو تنظیم کنید. Social بخشی است جهت مدیریت شبکه های اجتماعی Tools شامل ابزارهای برون بری و درون ریزی اطلاعات سئو و تنظیمات فایل های اصلی است

نتیجه گیری

در این مقاله ما به بررسی افزونه yoast وردپرس پرداختیم. امیدوارم از مقاله زیر لذت برده باشید. حتما در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید. اگر قصد طراحی سایت وردپرسی را دارید، با تیم طراحی ساین وب در تماس باشید. کیفیت بالا و طراحی سایت سئو محور از نکات مثبت مجموعه ساین وب می باشد.

مقالات مرتبط

پیشنهاد می کنیم این مطالب هم مطالعه کنید

هاست لینکوس یا هاست ویندوز برای طراحی سایت

تفاوت هاست لینکوس با هاست ویندوز

هاست لینکوس یا هاست ویندوز برای طراحی سایت این مطلب را تا آخر مطالعه کنید تا بتوانید اطلاعات خوبی در…

آیا برند یا محصول خود را به گوگل معرفی کرده اید؟!!

آیا برند یا محصول خود را به گوگل معرفی کرده اید؟!!

شما هم حتما مشاهده کردید که خیلی از همکاران و دوستان خودتان کالای خود را از طریق گوگل پیدا می…

آموزش تصویری و ویدیویی تنظیم ابزار SiteLink گوگل وب مستر

آموزش تصویری و ویدیویی تنظیم ابزار SiteLink گوگل وب مستر

آموزش ویدیویی و تصویری تنظیم ابزار SiteLink در گوگل وب مستر برای بهتر شدن طراحی سایت و بهینه سازی سایت…

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی