خدمات طراحی گرافیک (طراحی بنر، اسلایدر، لوگو)

  • بازدید: 235
خدمات طراحی گرافیک (طراحی بنر، اسلایدر، لوگو)
Rate this service

تنها به این منظور و برای رسیدن به ترکیب‌بندی لازم در آثار خود از تایپوگرافی ، انواع هنرهای دیداری و تکنیک‌های صفحه‌آرایی نهایت بهره را می‌گیرند. از جمله کاربردهای رایج طراحی گرافیک می‌توان به خلق لوگو‌های تجاری و برند‌سازی، صفحه‌آرایی و زیبا‌سازی مجلات، کتاب‌ها و روزنامه‌ها اشاره کرد

اما در ادامه قصد داریم به چگونگی طراحی بنر، اسلایدر، لوگو و طراحی اینفوگرافیک در شرکت ساین وب اشاره کنیم.

اصول طراحی گرافیک به منظور طراحی بنر

طراحی بنر تبلیغاتی از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. بنر تبلیغاتی بایستی به درستی و با دقت و بر طبق اصول استاندارد، طراحی شود تا بتواند مخاطب را جذب کند.

به این دلیل که مخاطبان زمان زیادی را برای خواندن و مشاهده بنرها به کار نمیبرند، به همین دلیل بنر بایستی به نوعی طراحی شود تا در همان زمان کم هم بتواند مخاطب را درگیر کند و به عبارتی دیگر بر روی وی تاثیر لازم را بگذارد.

البته نباید از این نکته گذر کرد که طراحی بنر که از طراحی گرافیک کارآمد به شمار می آید کار هر فردی نیست و نیازمند داشتن یک سری اطلاعات و تخصص ها می باشد.

البته برخی از شرکت های دیجیتال مارکتینگ مانند شرکت ساین وب خدمات طراحی گرافیک از جمله طراحی بنر را به کاربران ارائه می دهد تا کاربران و مشتریان بتوانند به راحتی و با اطمینان خاطر از این خدمات استفاده کنند بدون آنکه دغدغه ای از بابت کیفیت یا رعایت اصول طراحی بنر داشته باشند.

اما شاید این سوال برایتان پیش  آمده باشد که اصول طراحی بنر تبلیغاتی چه مواردی می باشد؟

اصول طراحی بنر تبلیغاتی چیست؟

اصول طراحی بنر تبلیغاتی چیست؟

رعایت نکات زیر یکی از مواردی که است شرکت ساین وب با رعایت آن ها دست به طراحی بنرهای تبلیغاتی می زند.

در این قسمت به بیان اصول طراحی بنر تبلیغاتی خواهیم پرداخت. بدین منظور رعایت اصول زیر ضروری است:

۱-کم حجم بودن بنر

با توجه به سرعت اینترنت در سراسر کشور و پهنای باند اینترنت بهتر است که از بنرهای تبلیغاتی کم حجم استفاده شود تا تمام کاربران امکان مشاهده و بررسی آن را داشته باشند.

اگر بنر شما از حجم بالایی برخوردار باشد ممکن است که بازدهی و بازدید لازم و مناسب را نداشته باشد و طراحی شما با شکست مواجه شود.

۲-طراحی بنر جذاب

همان طور که اشاره شد کاربران و مخاطبان زمان زیادی را برای مشاهده و بررسی بنرها صرف نمی کنند؛ به همین منظور  برای اینکه یک بنر بتواند در نگاه اول مخاطب را جذب کند، باید جذاب طراحی شده باشد. این جذابیت باید در کلمات، تصاویر و … خلاصه شده باشد.

۳-استفاده از رنگ های مناسب در طراحی بنر

در طراحی بنرهای تبلیغاتی همواره پیشنهاد می شود که از رنگ های مناسب و ترکیب رنگی ایده آل استفاده شود.

این رنگ ها باید به گونه ای انتخاب و استفاده شوند که پیام بنر را به درستی به مخاطبان منتقل کند؛ به همین منظور پیشنهاد می شود که در رابطه با روانشناسی رنگ ها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

۴-استفاده از واژه های مناسب

کلماتی که برای طراحی بنر در نظر میگیرید و استفاده می کنید بایستی که مختصر، مفید و تاثیرگذار باشند.

طراح بایستی از کلماتی استفاده کند که بتواند مخاطب را درگیر و به عبارتی دیگر جادو کند تا با خیره شدن به کلمات و غرق شدن در آن‌ها با بنر ارتباط برقرار کند و هدف طراح یعنی جذب مخاطب و افزایش مشتری اتفاق بیفتد.

۵-استفاده از یک فریم یا قاب مشخص برای طراحی بنر

قطعا مخاطبان زمانی که بنرهای تبلیغاتی طراحی شده شما را مشاهده می کنند علاقمند هستند که این بنرهای تبلیغاتی را در فریم های مشخص مشاهده کنند.

در واقع طبق آماری که پس از بررسی‌های فراوان به دست آمده است، مخاطبان به بنرهای تبلیغاتی که دارای قاب و چارچوب مشخص هستند بیشتر جذب می‌شوند تا بنرهایی که فاقد یک قاب یا فریم مشخص هستند.

۶-خوانا بودن متن

معمولا در طراحی بنرها از ۴ خط بیشتر جملات به کار برده نمی شوند.

همچنین بایستی اندازه عنوان یا تیتر با خود متن تفاوت داشته باشد. علاوه بر این سعی کنید از فونت‌های شکسته، ریز، نازک و به طور کلی فونت‌های نامتعارف استفاده نکنید.

اسلایدر چیست؟

اسلایدر یا نوار لغزنده ابزاری است که می‌تواند برای نمایش محتوا به صورت کشیده با استفاده از فلش‌ها، طراحی شود. آن ها اغلب در بالای صفحات وب یا در صفحه اصلی یافت می شوند و همانطور که ماوس خود را روی آن ها حرکت می دهید، کاری انجام می دهند یا اغلب به طور خودکار محتوا را تغییر می دهند، همچنین به صورت افقی حرکت می کنند.

اسلایدر ها در طراحی سایت معمولاً از یک عنوان، تصاویر، دکمه‌های پیمایش و متنی برای خواندن محتوای بیشتر ساخته می‌شوند.

تصاویر اسلایدر و متن را می توان به صفحات دیگر در وب سایت لینک داد تا به کاربر اجازه دهد به مقالات یا منابع مرتبط پیمایش کند.

این اسلایدرها با توجه به استراتژی (ui ux) وب سایت شما در ابتدا یا اواسط وب سایت شما قرار می گیرند.

اما سوال مهم این است که طراحی اسلایدر دارای چه مزایایی می باشد؟

مزایا طراحی اسلایدر برای وب سایت

مزایا طراحی اسلایدر برای وب سایت

۱-افزایش تعامل کاربران

یکی از مزایا و ویژگی های مثبت که طراحی این اسلایدرها دارند این است که توجه را به خود جلب می کنند زیرا چشمان انسان به شدت با اجسام متحرک سازگار است.

متن یا تصاویر ایستا به اندازه تصاویر اسلایدر محتوا مورد توجه یا تمرکز قرار نمی گیرند.

اسلایدرها به صورت متحرک می باشند که بسیار مناسب برای جلب توجه کاربران می باشد.

بازدیدکنندگان سایت زمان بیشتری برای درگیر ماندن با وب سایت دارند زیرا حواس آن ها تحریک می شود. به علاوه، آنها به عنوان یک راه عالی برای نمایش بیش از یک تصویر در یک زمان عمل می کنند.

این امر به ویژه هنگامی که به فضای محدود روی صفحه فکر می کنید بسیار مهم است. از اسلایدر ها می‌توان برای ایجاد توازن کامل بین تصاویر با مجموعه‌ای از عکس‌های طراحی شده برای نمایش محصولات، خدمات، نمونه کارها یا هر چیزی که می‌خواهید استفاده کرد.

۲-قابلیت نمایش محصولات و خدمات برتر

نرخ پرش بالا یا همان (CTR) یکی از دشوارترین مسائلی است که در حوزه دیجیتال مارکتینگ همواره مشکلاتی را برای وب سایت ها به وجود آورده است.

هنگامی که کاربران یا مخاطبان احساس درگیر شدن با وب سایت شما را ندارند و باید برای پیدا کردن محصول مد نظر خود جست و جوهای زیادی را انجام دهند، ممکن است نرخ پرش وب سایت شما بالا باشد.

طراحی وب با استفاده از اسلایدر های محتوا می تواند محبوب ترین و بهترین رتبه بندی را به سبکی مختصر ارائه دهد که به جذب بازدیدکننده کمک می کند.

طراحی لوگو

طراحی لوگو عبارت است از طراحی یک نشان (معمولا یک تصویر بصری اما می تواند متن یا انیمیشن نیز باشد!) که با دیدن آن نشان مردم کسب و کار، مغازه، استارت آپ یا … شما را به یاد می آورند در واقع این نشان باعث می شود که از دیگر کسب و کار ها متمایز باشید و در واقع یک شناسه بصری داشته باشید و کاربران برند و کسب و کار شما را با این لوگو به یاد بیاورند.

حتی اگر شما دارای کسب و کاری نیستید و یا موسیقیدان هستید نیازمند طراحی یک لوگو هستید تا افراد شما را با این لوگو بشناسند.

کسانی که قصد طراحی لوگو برای کسب و کار، خدمات و … را دارند و نمی دانند که این امر را به چه شرکت یا فردی بسپارند، می توانند از خدمات طراحی لوگو که از جمله طراحی گرافیک برتر شرکت ساین وب به شمار می آید استفاده کنند.

این شرکت طراحی لوگو شما را به گونه ای انجام می دهد که رضایت ۱۰۰ درصد کاربران را در بر داشته باشد.

شرکت ساین وب با توجه به نوع کسب و کار و خدمات شما، لوگوی مناسبی را برای شما طراحی می کند که با کسب و کار شما هم خوانی داشته باشد.

طراحی اینفوگرافیک

در واقع اینفوگرافیک تکنیکی برای انتقال محتوا به روش دیداری می باشد.

روشی که این روزها به دلیل تاثیر گذاری بالای آن در زمان اندک در سطح دنیا بسیار پرطرفدار و محبوب شده است. اینفوگرافیک در واقع تلفیقی از اطلاعات و طراحی گرافیکی است که هدف آن انتقال پیام به مخاطب در یک نگاه است.

طراحی اینفوگرافیک یکی از خدماتی است که شرکت ساین وب به صورت تخصصی به انجام آن می پردازد؛ به گونه ای که با رعایت نکات و اصول به بهترین شکل به انجام طراحی اینفوگرافیک می پردازد.

تعرفه خدمات طراحی گرافیک

قطعا شرکت ساین وب با توجه به وضع اقتصادی و بودجه های در اختیار افراد مختلف،  در نظر داشته است که طراحی گرافیک از جمله طراحی بنر، طراحی لوگو، طراحی اسلایدر و طراحی اینفوگرافیک را با کمترین سود دریافتی و مناسب ترین قیمت برای مشتریان و کاربران انجام دهد.

تعرفه خدمات طراحی گرافیک با توجه به موارد و عواملی انجام می شود که مناسب ترین قیمت به مشتریان ارائه شود.

شرکت ساین وب  همواره در نظر داشته است که خدمات طراحی گرافیک را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به کاربران ارائه کند تا تمام مشتریان و کاربران رضایت کامل را داشته باشند.

امیدواریم که با انتخاب و استفاده از خدمات طراحی گرافیک تجربه عالی در این حوزه برای شما ثبت شده باشد.

جدیدترین نمونه کارها

پیشنهاد می کنیم جدیدترین نمونه کارهای ما رو مشاهده کنید

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی