واژه CRMمخفف عبارتCustomer Relationships Management به معنای مدیریت ارتباط با مشتریان هست.
CRM در تکنولوژی و فروش به کمک شما می آید تا ارتباط بهتری بین کاربر و مشتری بوجود آورد.
CRMباعث هدفمند کردن یک سیستم می شود. به طوری که از هزینه ها کاسته و سود ختم می شود.
CRM مشتریان را در یک سیستم یکپارچه بازاریابی ، فروش و پشتیبانی در هر نقطه ای که قرار دارند پوشش میدهد و در سریعتر رسیدن در اهداف های نهایی یک سازمان در این سه هدف یاری خواهد داد.
سه عنصر اصلی در یکCRM موفق وجود دارد
۱: افراد ۲: روند کار ۳: تکنولوژی یا فن آوری
سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان در قالب یک نرم افزار به معنای مفهوم ارتباطات داخلی و خارجی یک سازمان ، بر محور فلسفه مشتری مداری در کل امور یک سازمان تاکید و هدایت آن را به عهده میگیرد.
بالا بردن سطح فروش با استفاده از تاکتیک های استراتژی بازرایابی و فروش برای بوجود آوردن سطح رقابتی برای اعضای یک سازمان از مزایای دیگر استفاده یکCRM در سازمان ها و شرکت ها میباشد.
CRMیک استراتژی برنامه ریزی شده است که با آموزش دادن و هدایت کردن کارمندان به شما نحوه چگونگی درک و فهم نیاز های بیشتر مشتریان را آموزش می دهد تا روابط افراد یک سازمان و مشتریان آن را استحکام بیشتری ببخشد.
قلب موفق یک شرکت بستگی به آن CRM که استفاده می کنند دارند پس یک CRM خوب باعث موفقیت یک شرکت یا تیم می شود .
پرسش و پاسخ 0
بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!
ارسال دیدگاه