چند تکنیک برای حفظ کاربران در سایت

پیشنهاد میکنیم حتما مطلب چند تکنیک برای حفظ کاربران طراحی سایت را مطالعه کنید تا بتوانید مشتری اولیه خود را به مشتری ثابت تبدیل کنید

  • نوشته شده توسط : رضا رجب پور
  • دسته بندی :مقالات
  • بازدید: 2087
چند تکنیک برای حفظ کاربران در سایت
Rate this blog

در این مطلب امروز می خواهیم در مورد این صحبت کنیم که شما چگونه می توانید در طراحی سایت کاربران سایت خود را مشتری سایت خود کنید یعنی اینکه مثال این موضوع در دنیای واقعی می شود.

چند تکنیک برای حفظ کاربران طراحی سایت

شما مثلا وسایل ایمنی می فروشید و یک مشتری برای اولین بار از شما خرید می کند اگر شما قوانین کسب و کار را که بلد می باشید می توانید آن مشتری را مشتری همیشگی خودتان کنید ولی اگر نتوانید با مشتری درست رفتار کنید مشتری دیگر به مغازه شما نمی آید پس مطلب چند تکنیک برای حفظ کاربران طراحی سایت را با دقت بخوانید تا شما هم بتوانید مشتری ثابت داشته باشید

ایمیل مارکتینگ

ایمیل فرستادن به مشتری

این روش قدیمی شده است خودتان را بزارید جای مشتری از یک فروشگاهی اینترنتی یک جنس خریدید خوب حالا هر وقت ایمیل خود را باز می کنید آن فروشگاه برای شما ایمیل فرستاده که فلان جنس رسید

یا از یک تور مسافرتی هر روز در ایمیل شما یک ایمیل هست که مال آن شرکت هست آدم خسته میشه و کلا آن را یا در قسمت اسپم می گذارد و به آن شرکت می گوید دیگر به من ایمیل نده ولی ایمیل دادن اصول دارد

شما مثلا داخل فروشگاه خود از چند تا کالا یا تور قیمت مناسب و خوب تخفیف گذاشته اید اگر آن را برای مشتری خود بفرستید سریع به سایت شما می آید تا از خدمات شما استفاده کند پس تکنیک ایمیل فرستادن را عوض کنید

توضیحات کامل در مورد یک محصول در سایت

شما می رید داخل یک فروشگاه فقط نوشته لباس بافتنی خود شما آیا از این فروشگاه جنسی خریداری می کنید؟ باید اگر می خواهید مشتری را ترغیب کنید که از جنس شما بخرد اول باید مشتری را راضی کنید حالا چطوری راضی کنیم اول اینکه هر محصولی که می خواهید فروش اینترنتی در طراحی سایت داشته باشید اول از همه توضیحات کامل و مفید چند تا عکس از زاویه های مختلف و داشتن زوم خوب برای اینکه کاربر بتواند روی محصول شما زوم کند اصول قواعد طراحی سایت را رعایت کنید و اینکه برای مشتری های قدیمی خود امکانات خاصی در طراحی سایت بگذارید

آنالیز کاربران طراحی سایت

شما یک طراحی سایت فروشگاه اینترنتی لباس زنانه دارید خود یک مشتری خانم می آید داخل سایت شما و یک لباس خریداری می کند مثلا یک لباس مجلسی خریداری می کند به رنگ قرمز خود حالا شما سلیقه مشتری را فهمیده اید باید برای این مشتری هر چند وقت یک بار لیستی از لباسهایی که به رنگ قرمز هستند را بفرستید یا مثلا لباس های مجلسی که تازه آورده اید را برای این مشتری بفرستید سعی کنید از بانک ایمیلی که دارید نهایت استفاده را ببرید هم مشتری را به سایت خود برگردانید هم اینکه خودتان فروش بیشتری داشته باشید مثلا می توانید از این تکنیک استفاده کنید یک مشتری از فروشگاه شما یک جنس قیمت مناسب می خرد خود شما باید متوجه شوید که این مشتری وضع مالی خوبی ندارد دنبال لباس های ارزان می گردد خود شما باید خیلی سریع هر وقت جنسی ارزان قیمت برای شما می آید به اینگونه مشتری ها سریع یک ایمیل بفرستید و در آن لیستی از اجناس ارزان سایت خود را بگذارید.

 

مقالات مرتبط

پیشنهاد می کنیم این مطالب هم مطالعه کنید

آیا تگ alt در بهینه سازی سایت تاثیر دارد

آیا تگ alt در بهینه سازی سایت تاثیر دارد ؟

اضافه کردن تگ alt برای سئو خیلی مفید هست ولی برای رنک سایت زیاد تاثیری ندارد.این مقاله را در مورد…

خطرات استفاده از قالب و افزونه های نال شده در وبسایت

خطرات استفاده از قالب و افزونه های نال شده در وبسایت

اگر شما در زمینه وردپرس و یا طراحی سایت فعالیت داشته باشید، حتما با کلماتی مثل "قالب و افزونه نال…

نکات مهم در انتخاب اسم برند

به چه نکات مهمی در هنگام انتخاب اسم برند باید توجه کرد؟

انتخاب اسم برند شاید جزو مهم‌ترین بخش‌های راه اندازی یک کسب و کار باشد. مشتری و کاربر، شما را با…

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی