برند سازی یعنی چی؟

برند سازی یعنی چی؟ برند سازی چه نقشی در کسب و کار ما دارد برند سازی برای ما سود آور هست؟ این مطلب را مطالعه کنید

  • نوشته شده توسط : رضا رجب پور
  • دسته بندی :برندسازی
  • بازدید: 2094
برند سازی یعنی چی؟
Rate this blog

امروز می خواهیم در مورد یک موضوع مهم صحبت کنیم که نقش خیلی خاصی دارد در طراحی سایت شما دارد برند سازی این موضوع نه خیلی پیچیده هست نه خیلی پیچیده به شما پیشنهاد می کنیم این مطلب را مطالعه کنید تا بدانید برند سازی چیست و چه نقشی می تواند در طراحی سایت داشته باشد.

برند سازی یعنی چی؟

برند سازی چیست؟

اگر بخواهیم خیلی خلاصه بگوییم تجربه کاربر و دید کاربر از آن محصول می شود برند شما مثلا طراحی یک لوگو خاص می تواند کمک بزرگی کند به اینکه شما بیشتر دیده شوید و بیشتر در ذهن مشتریان بمانید .

به نظر من برند سازی می شود فرق داشتن با سایر همکاران که این شامل هزینه هست .مثلا یک مثال شما هم می توانید طراحی سایت خود را با قالب های آماده انجام یا اینکه حتی خودتان انجام دهید یا می توانید بیشتر هزینه کنید و یک سایتی طراحی کنید که با سایر رقبا فرق داشته باشد.

مثلا یک مثال در برند سازی باید از کارت تا سربرگ تا پاکت نامه همه به یک شکل باشند مثلا ما خودمان در ساین وب الان نزدیک به چهار سال هست یک کارت و سر برگ و پاکت نامه ما به یک شکل هست چون وقتی مشتری نگاه می کند یاد طراحی سایت ساین وب می افتد ولی وقتی برند شما جا افتاد دیگر می توانید به سودهی برسید برند سازی شامل تبلیغات هست تبلیغات اینترنتی تا تبلیغات سنتی هر دو باید با هم پیش روند.

هدف برند سازی چیست؟

این برمی گردد مستقیم به خود شما که چقدر برای برند خود تبلیغات کرده اید وقتی شما برای کارکنان شرکت خود یک لباس یک دست با تم رنگی که برای برند خود انتخاب کرده اید.

هدف برند سازی چیست؟

این به ذهن مشتری شما می ماند که مثلا شرکت ساین وب تم رنگی آن نارنجی هست باید جوری برند سازی را انجام دهید که از سایر رقبا متمایز باشید پس سعی کنید فرق داشته باشید همیشه یک جور نباشید

برند سازی چه کاری را انجام می دهد؟

برند سازی اسمش بزرگ هست ولی پیچیده نیست چون شما همین الان یک سایت طراحی کردید و برای کسب و کار خود یک لوگو ماندگار طراحی کرده اید و سایت شما یک رنگ خاصی را در ذهن مشتری ثبت می کند شما تا اینجا برند سازی را انجام داده اید ولی حالا مهم است که این برند سازی را درست انجام جوری همه چیز را طراحی کنید و سفارش دهید که همیشه در ذهن مشتریان باقی بمانید نه اینکه مثل بقیه کارهای تکراری انجام دهید.

چند مثال از برند سازی

لباس پوشیدن کارمندان : همه لباس ها رنگ تیره دارند با یک شال رنگی درست هست شما می توانید این تم را تغییر دهید یک تمی استفاده کنید که خاص باشد و مشتری وقتی کارمند شما را نگاه می کند در ذهنش باقی بماند که فلان شرکت کارکنان آن یک لباس خاص و جالبی داشتند

چند مثال از برند سازی

یک مثال دیگه برای طراحی سایت شما اول برای اینکه یک سایت خاص داشته باشید یک طراح خوش ذوق و خلاق داشته باشید طراحی که بتواند فراتر از شما فکر کند و ایده های جذابی برای سایت شما داشته باشد

یا مثلا کاری که اسنپ انجام داد اگر یادتان باشد همه پیک های موتوری هر کدوم یک کلاه و یک لباس داشتند و اسنپ اومد برای هر موتور سوار یک کلاه و یک لباس یک شکل خرید وقتی شما موتور سوار اسنپ که کلاه به آرم شرکت را دارد یاد اسنپ می افتید درست هست؟ این یعنی برند سازی.

مقالات مرتبط

پیشنهاد می کنیم این مطالب هم مطالعه کنید

چگونه می توانید رتبه الکسا سایت خودتان را بالا ببرید؟

چگونه می توانید رتبه الکسا سایت خودتان را بالا ببرید؟

اگر می خواهید شما رتبه الکسا سایت خودتان را افزایش دهید پیشنهاد می کنیم حتما این مطلب را در مورد…

برای برنامه نویسی طراحی سایت از کجا باید شروع کنم

برای برنامه نویسی و طراحی سایت از کجا باید شروع کنم ؟

برای برنامه نویسی طراحی سایت باید از کجا شروع کنیم این مطلب را در مورد اینکه از کجا باید برنامه…

افزایش امنیت اکانت جیمیل

افزایش امنیت اکانت جیمیل

افزایش اکانت جیمیل در بحث بازاریابی اینترنتی و بهینه سازی سایت خیلی عامل مهمی است برای جلوگیری از هک شدن…

پرسش و پاسخ 0

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره رایگان تلفنی