طراحی سایت با php

  • بازدید: 16789
طراحی سایت با php
Rate this service

طراحی سایت php به چه صورت است؟ همه چیز در رابطه با طراحی سایت php

در واقع PHP یک زبان برنامه نویسی توسعه یافته و سمت سرور است که مخفف عبارت Hypertext Preprocessor به معنای (پیش پردازنده ی ابرمتن) می باشد.

زبان برنامه نویسی php به عنوان یک زبان برنامه نویسی عمومی یاد می شود.

طراحی سایت با php امروزه رونق یافته و علاقه مندان زیادی داشته است و همواره افراد مختلف قصد استفاده از این خدمات طراحی وب سایت داشته اند.

این زبان برنامه نویسی به عنوان یک زبان قدرتمند برای طراحی وب سایت های پویا شناخته می شود و می تواند سرویس های خاص را در وب سایت شما پیاده سازی کند.

زبان برنامه نویسی php قابلیت ادغام و ترکیب با (HTML) را نیز دارند.

پی اچ پی در حقیقت یک زبان اسکریپت نویسی رایگان و متن باز است که روی سرور یا مبتنی بر آن اجرا میشود.

یعنی زمانی که سرور درخواست کاربر رو دریافت می کند از طریق یک زبان اسکریپت نویسی در سمت سرور آن  را پردازش میکند و عملیات متفاوتی بر اساس اون درخواست انجام میدهد و در آخر یه صفحه ی پویا در اختیار کاربر قرار میدهد.

به طوری که مرورگر کاربر پاسخی که کدهای صفحه در اون قرار دارد را از سرور دریافت میکند که با استفاده از موتور رندرینگ خودش صفحه رو به گونه ای خوانا در اختیار کاربر میگذارد.

با پیشرفت علم و نیاز مردم به تکنولوژی طراحی سایت هم یکی از گزینه هایی هست که شما راحت می توانید کسب و کار خود را رونق دهید ولی باید یک ایده داشته باشید تا بتوانید موفق تر شوید اگر سایت های موفق الان را مانند: اسنپ ، دی جی کالا ، بامیلو ، اسنپ فود ، دیوار ، شیپور را مشاهده کنید همه از پایه کدنویسی شده اند . چون مدیر سایت این را درک کرده است که نمی تواند با یک سایت وردپرسی به هدف خود برسد پس بهتر هست که سایت را از پایه کدنویسی کند چه بهتر که طراحی سایت php را انتخاب کند حالا این طراحی سایت php خودش فریم ورک زیاد دارد ، شما می توانید هر چه در ذهن دارید با php آن را عملی کنید

اگر هدف دارید و می خواهید به کسب و کار خود رونق دهید و می خواهید در آینده یک سایت قوی داشته باشید و می خواهید یک ایده را عملی کنید بهترین انتخاب طراحی سایت php هست

پس همین الان اگر ایده ای خوبی در ذهن دارید که می شود آن را عملی کرد و کسب و کار خود را حسابی رونق ببخشید مثل خیلی از سایت های بزرگ که الان درآمد میلیاردی دارند سریع تر اقدام کنید چون شاید فردا دیر باشد و همین ایده ای که شما در ذهن خود دارید کسی دیگر زودتر آن را عملی کرد در هر کاری اول بودن و بروز و متفاوت بودن عامل موفقیت آن ایده هست

طراحی سایت با php

اطلاعات بیشتر در رابطه با php

پی اچ پی به دلیل رایگان بودن برای طراحی وب ارجحیت دارد و برای طراحان وب سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرد. PHP بهترین گزینه برای طراحی وب ارزان می باشد. گروه PHP یک منبع کد کامل رو فراهم می کند که به کاربران اجازه می دهد تا در صورت نیاز، سفارشی سازی کنند و طراحی وب رو توسعه بدهند. پی اچ پی به راحتی با هر سیستم عامل از جمله Lennox، Mac، OSX و لینوکس کار می کند و هم خوانی دارد.

پی اچ پی همچنین بسیاری از سرورهای وب در حال استفاده رو از جمله Apache و IIS پشتیبانی می کند.

همانطور که گفتیم زبان برنامه نویسی پی اچ پی در سمت سرور است، نیازی به نصب ندارد و به فضای پردازنده کمتری نیاز دارد.

محتوای پویای پی اچ پی برای وب سرورها به کاربران این امکان رو میدهد تا روی زبان برنامه نویسی سمت سرور تمرکز داشته باشند.

پی اچ پی یک قابلیت رابط خط فرمان را توسعه داده است که می تواند در برنامه های گرافیکی مستقل مورد استفاده قرار بگیرد.

کاربران پی اچ پی به خروجی HTML محدود نمی شوند آنها می توانند به راحتی از هر متن مانند XHTML یا دیگر فرمت فایل XML استفاده کنند. کاربران پی اچ پی همچنین قادر به ضمیمه انواع دیگری از تصاویر مانند فایل های PDF و فیلم های فلش هستند؛ که این می تواند به صورت خودکار در یک سیستم به جای نیاز به چاپ تولید و ذخیره بشود؛ به این صورت که برای محتوای پویای کاربر یک مخزن سمت سرور ایجاد بشود.

اما شاید این برایتان سوال پیش آمده باشد که دلیل محبوبیت طراحی سایت با php چیست؟ و چرا افراد علاقمند هستند که از طراحی سایت php برای طراحی وب سایت خود استفاده کنند؟

در ادامه قصد داریم به مزایا و ویژگی های طراحی سایت با php اشاره کنیم و توضیحات مفیدی در رابطه با آن ها در اختیار شما قرار دهیم.

ویژگی و مزایا طراحی سایت php

۱-سادگی و کارکرد آسان

با استفاده از زبان برنامه نویسی php، طراحی سایت و برنامه نویسی مانند نوشتن یک مقاله به زبان انگلیسی می باشد و از سطح کاری سختی برخوردار نمی باشد.

در واقع در این مقاله یک سری کدهای مشخص وجود دارند که این امکان را می دهند که وب سایت شما به بهترین شکل ایجاد و اجرا شود.

ایجاد و توسعه کد در طراحی سایت با php بسیار ساده است و این اجازه را می دهد که کد بسیار شخصی شود و از این رو به منظور امنیت کار ساده تری داریم.

۲-رایگان بودن php

این زبان برنامه نویسی متن باز و به صورت رایگان می باشد و توانسته خود را به یکی از بهترین و شایسته ترین زبان های برنامه نویسی برای طراحی سایت تبدیل کرده است.

علاوه بر این، PHP موانع ورود توسعه دهندگان وب جدید را کاهش می دهد و به آنها اجازه می دهد تا به سادگی مهارت و استعدادهای خود را برای برنامه نویسی برای شروع استفاده کنند.

۳-فعالیت php به طور اختصاصی با cms

اخیرا روند سفارشی سازی cms به یک نیاز رقابتی برای کسب و کار و موفقیت تبدیل شده است.

محتوای سازگار برای فرد بازدیدکننده به وب سایت (با استفاده از ورود به سیستم یا سابقه بازدید کننده) شخصی شده است تا یک تجربه شخصی برای بازدیدکنندگان ایجاد کند. این تنها زمانی امکان پذیر است که بتوان کد وب سایت را سفارشی کرده و با CMS یکپارچه شده باشد.

تمامی طراحی سایت با php کاملا قابل تنظیم هستند و به راحتی می توانند با نیازهای کاربران سازگار می شوند زیرا در واقع سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، دروپال، جوملا و … نیز اساسا مبتنی بر PHP هستند.

از این رو، توسعه و یا یکپارچه سازی یک راه حل جامع CMS سفارشی با وب سایت شما ساده است.

۴-سازگاری php با پلتفرم های مختلف

کد ایجاد شده در PHP می تواند بر روی تمام سیستم عامل های اصلی اجرا شود و به توسعه دهنده  این اجازه و امکان را می دهد که بطور یکپارچه وب سایت را در چندین سیستم عامل ادغام کند.

به کسب و کار اجازه می دهد که تمام زیرساخت ها را بشکل مناسب تری تنظیم کنند. با PHP می توان پلتفرم ها را با تنوع ویندوز، لینوکس، یونیکس و هر زیرساخت دیگر با قابلیت های بیشتر Apache و MySQL استفاده کرد.

۵-داشتن افزونه ها

. یکی از زبان های مقیاس پذیر و انعطاف پذیر برای توسعه وب سایت و طراحی سایت استPhp

به عنوان یک زبان متن باز، خانواده توسعه دهندگان آنلاین به طور مداوم در حال تلاش برای توسعه به جهت پاسخ به الزامات در حال ظهور کسب و کار هستند. ا

این زبان برنامه نویسی این اختیار و امکان را در اختیار طراحان و توسعه دهندگان قرار می دهد  تا توسعه دهندگان و کسب و کارها به راحتی توان اضافه کردن ویژگی های جدیدتر را در وب سایت خود داشته باشند.

 زبان برنامه نویسی PHP

مخفف کلمه Hypertext Preprocessor است php  توسط شخصی به نام رزموس لردورف در سال ۱۹۹۵ برنامه نویسی شد php  یک نرم افزار یا بستر برنامه نویسی متن باز و رایگان می باشد یکی از ویژگی های زبان    دارد این است که این زبان وابسته به هیچ Platform خاصی نیست و می توان آن را بر روی هر سیستمی عاملی اجرا و استفاده کرد برای همین طراحی سایت بیشتر با زبان php  هست تا asp.net .

یکی دیگر از ویژگی های زبان Php  توسعه و همچنین هزینه هاستینگی که نسبت به زبان asp.net  پرداخت می کنید کمتر هست .

زبان php  فریم ورک های زیادی را دارد که ما در مطالب آموزشی طراحی سایت php به طور کامل شرح داده ایم , php را می توانید بر روی هر سروری که بتواند از HTML پشتیبانی کند اجرا و استفاده کنید بر روی انواع پلتفرم ها مانند Windows , Linux , Unix , MacOS X قابل اجرا بوده و تقریبا قابل انطباق با بیشتر سرورهای استفاده شده امروزی میباشد.

مانند Apache, IIS. این زبان از طیف وسیعی از دیتابیس ها پشتیبانی میکندو یادگیری آن آسان و مفید در اجرا بر روی سرور می باشد. و معمولا پایگاه داده ای که برای نرم افزارهای تحت PHP استفاده می شود پایگاه داده رایگان MySQL است که متن باز نیز می باشد   قدرت و اجرای خیلی خوب این زبان آن را به هسته بزرگترین سیستم مقاله دهی تحت وب (WordPress) و بزرگترین سایت اجتماعی (Facebook) تبدیل کرده است فایل های PHP دارای پسوند “php.” میباشد این مطلب را در مورد چرا طراحی سایت با php را مطالعه کنید .

معرفی وب سایت های بزرگ که با php طراحی شده اند

  • دیجی کالا (در گذشته Digikala با استفاده از ASP.NET طراحی شده بود، اما به تازگی آن‌ها سیستم‌شان را به PHP تغییر داده‌اند)
  • آپارات
  • فیسبوک
  • ویکی پدیا
  • یاهو
  • تامبلر –  Tumblr
  • سیستم مدیریت محتوا وردپرس
  • دانشگاه هارواد
  • Flickr
  • دی جی کالا
  • بامیلو
  • الو پیک
  • اسنپ

اینها شرکت های کوچکی نیستند که الان در آمد های میلیاردی دارند.

 

بیش از ۸۰% درصد سایت های جهان با php طراحی شده و کدنویسی شده است این یعنی php خیلی محبوب هست در بین کاربران و برنامه نویس ها

داشتن فریم ورک های زیاد که هر کدام قابلیت و مزایا خاص خودشان را دارند و می توانند کمک کنند به رشد و توسعه کسب و کار شما

فریم ورک های php

منظور از فریم ورک Php  چیست؟

به طور کلی فریم ورک ها (Framework) مجموعه ای از  کدهای از پیش برنامه نویسی  هستند . به زبان ساده تر برنامه نویسان حرفه ای کدها و نیازهای برنامه نویسان مبتدی را در فریم ورک های خود پیاده سازی و برنامه نویسی می کنند که اینکار کار را برای برنامه نویسان مبتدی آسان می کند

از  فریم ورک ها می توان به سرعت بخشیدن به طراحی سایت، حصول اطمینان از دیده شدن مسائل امنیتی در اسکریپت ها، بدون خطا  بودن کدها و … اشاره کرد

. در عین حال، وقتی که برای طراحی سایت  از یک فریم ورک استفاده می کنیم، با محدودیت هایی هم رو به روی می شویم که از آن جمله می توان به این نکته اشاره کرد که اگر فریم ورک مد نظر دارای مشکل امنیتی باشد، سایت شما هم از جانب هکرها مصون نخواهد بود.پس این نکته را در مورد انتخاب فریم ورک مورد علاقه خود قرار دهید فریم ورکی مطمئن و با امنیت بالا را انتخاب کنید تا دچار مشکل نشوید

انواع فریم ورک های php

  • فریم ورک zend php

یکی دیگر از فریم ورک های قدرتمند در PHP، Zend Framework می باشد که فریم ورکی با امنیت بالا . این فریم ورک اساسا یک فریم ورک ساخته شده با زبان PHP است که از API های بسیاری از پیشگامان برنامه های مبتنی بر وب از جمله Google، Amazon، Yahoo، Flicker و … بهره می برد که این فریم ورک را برای توسعه برنامه های تجاری بسیار مطلوب و مناسب کرده است

  •  فریم ورک Phalcon php 

در میان کلیه فریم ورک های پی اچ پی، فریم ورک فالکون لقب سریع‌ترین فریم ورک را به خود اختصاص داده است. لذا اگر در صدد طراحی سایت  هستید که سرعت لود آن برای شما مهم باشد، گزینه پیش روی شما فریم ورک Phalcon خواهد بود. فالکون به عنوان اکستنشن C برای پی اچ پی برنامه نویسی شده است . با توجه به این که این فریم ورک با زبان بسیار قدرتمند C کد نویسی شده است، نه تنها سرعت آن بسیار بالا است، بلکه منابع سخت افزاری اندکی نیز استفاده می کند.

از آنجا که موتور جستجوی گوگل امروزه سرعت لود شدن سایت‌ها را به عنوان یکی از عناصر دخیل در نتایج جستجوی کاربران محاسبه می کند، لذا استفاده از فریم ورک هایی که سرعت لود شدن طراحی وب سایت شما را بهبود بخشند

  • فریم ورک CakePHP

CakePHP سال ۲۰۰۵ توسط یک برنامه نویس لهستانی بنام Michal Tatarynowicz برنامه نویسی  شد که هدف اصلی آن یک چهارچوب کاربردی و سریع در php  بود برنامه نویسان حرفه ای کمک کردند که این فریم ورک توسعه یابد  و در سال ۲۰۰۶ نیز اولین نسخه از آن CakePhp . cakephp یک framework با قابلیت گسترش سریع برای php است که از الگوهای عمومی شناخته شده کد نویسی آن  همانند Active Record، Association Data Mapping، Front Controller و از معماری MVC پیروی می کند.

هدف اولیه این فریم ورک  ایجاد یک فریم ورک ساخت یافته است که برنامه نویسان مبتدی  PHP بتوانند برنامه های قدرتمند تحت وب را به سرعت گسترش دهند، بدون این که از انعطاف پذیری آن کاسته شود و این بسیار مفید هست

  • فریم ورک  Laravel

لاراول( Laravel ) یک فریم‌ورک php است که توسط تیلور اوتول(Taylor Otwell) کد نویسی و توسعه یافته است.در توسعه‌ی این فریم‌ورک بسیاری مفاهیم و روش‌های موجود در دیگر فریم‌ورک‌ها و زبان‌ها گردآوری شده‌اند.

لاراول مجموعه‌ای از بهترین روش‌ها و ابزارها در یک بسته است. فریم‎ ورک لاراول ، برنامه‎ نویسی برنامه‎ های کاربردی تحت وب با زبان PHP را بسیار  ساده‎تر می کند  و کمک بسزایی برای انجام پروژه ‎های  PHP  و طراحی سایت با php  و توسعه آسان آن‎ها می‎ کند.

لاراول توسط آسان سازی کارهای معمول مانند احراز هویت، روتینگ، sessionها ، کار با بانکهای اطلاعاتی و … که تقریبا در تمامی سایت های php  استفاده می‌شوند، مسائل و مشکلات ناشی از توسعه را هم برای توسعه دهنده و هم برای کارفرما کاهش می دهد.

در ادامه اگر به فریم ورک لاراول علاقه مند شدید و قصد یادگیری آن را دارید laravel را مطالعه کنید اگر دوست دارید سایت خود را با لاراول طراحی کنید یکی از خدمات ما در ساین وب طراحی سایت لاراول هست

سیستم های مدیریت محتوا با php

سیستم های مدیریت محتوا با php

  • وردپرس: یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا یکی از خدمات ما در ساین وب هم طراحی سایت وردپرس با قالب های کاملا اختصاصی و بروز و حرفه ای هست
  • جوملا: رقیب وردپرس با اینکه قدیمی تر بود ولی وردپرس از جوملا جلو زد
  • پرسنا شاپ: یک سیستم مدیریت محتوا که با آن می توانید سایت های فروشگاهی خیلی خوبی ایجاد کنید
  • دروپال: باز هم یک سیستم مدیریت محتوا که قدرت و انعطاف خوبی در کدنویسی دارد و خیلی راحت می توانید هر چی در ذهن دارید پیاده سازی کنید
  • اپن کارت : باز هم یک سیستم مدیریت محتوا که می توانید با آن فروشگاه های خیلی حرفه ای ایجاد کنید

دیگه از php چی می خواهید زبان برنامه نویسی بهتر از php سراغ دارید

الان هم ورژن ۷  آن دارد میاد بروید و حالش رو ببرید wink

طراحی سایت با php در شرکت ساین وب

همان طور که اشاره شد طراحی سایت php امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است و وب سایت های بزرگ با استفاده از این زبان های برنامه نویسی طراحی شده اند.

در واقع این زبان برنامه نویسی دارای مزایا و ویژگی هایی می باشد که افراد و کاربران را به خود جذب کرده است.

به همین منظور شرکت ساین وب در نظر گرفته است که با ارائه خدمات طراحی سایت php به کاربران این امکان را به این افراد بدهد تا با خیال راحت و اطمینان خاطر بتوانند طراحی سایت خود را با استفاده از این زبان برنامه نویسی انجام دهند.

ساین وب با نمونه کارها و پروژه های موفق در حوزه طراحی سایت php توانسته است خود را به یکی از شرکت های معتبر در این زمینه تبدیل کند و همواره حمایت و توجه کاربران را همراه خود داشته باشد.

شرکت ساین وب با بهره گیری از بهترین نیروهای زبده مسلط به زبان برنامه نویسی php وب سایت هایی را برای شما طراحی می کند که مطابق با استانداردهای روز و کیفیت بالا باشد.

همواره این شرکت نظرات مثبت مشتریان و کاربران خود را به منظور ارائه خدمات بسیار عالی و استاندارد احساس و مشاهده کرده است.

تعرفه طراحی سایت php در شرکت ساین وب

این شرکت در نظر داشته است که طراحی سایت با php شما را به بهترین شکل ممکن انجام دهد اما تنها کیفیت بالا به منظور اعلام و دریافت ارقام نجومی نمی باشد.

این شرکت خدمات خود را با بهترین کیفیت و نتیجه نهایی و مناسب ترین قیمت بین شرکت های دیجیتال مارکتینگ به مشتریان و کاربران ارائه می دهد تا افراد با بودجه مالی مشخص بتوانند از این خدمات استفاده کنند.

یکی از افتخارات این شرکت این بوده است که همواره کاربران و مشتریان از قیمت و نتیجه نهایی خدمات این شرکت رضایت کامل و ۱۰۰ درصد را داشته اند.

برای استعلام قیمت و تعرفه طراحی سایت در شرکت ساین وب تنها کافی است که با همکاران ما در این شرکت در ارتباط باشید.

امیدواریم که شما نیز بتوانید از این خدمات مناسب شرکت ساین وب استفاده کنید.

 

 

جدیدترین نمونه کارها

پیشنهاد می کنیم جدیدترین نمونه کارهای ما رو مشاهده کنید

پرسش و پاسخ 1

بحث درباره این مقاله را شما آغاز کنید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محیا رضوی

    با سلام شما برای طراحی سایت وردپرس با کدای php طراحی سایت انجام میدید ؟ اگه راهنمایی کنید ممنون میشم

مشاوره رایگان تلفنی